Gast emile2001 Geplaatst Februari 11, 2005 Delen Geplaatst Februari 11, 2005 Hey, Ik heb een vraag over het uitpakken van een film. Ik heb de complete dvd van the aviator gedownload, maar als ik deze uitpak geeft deze op het eind een melding dat ik geen bestanden groter dan 4 gigabyte mag schrijven. Tenzij het een NFTS bestand is. Ik heb al op internet en bij help onderwepen gezocht, maar er staat geen enkele duidelijke manier om zo\'n NFTS schijf aan te maken. Heeft iemand hier tips over of eventueel andere manieren om deze film uit te pakken? Groeten, Emile Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast emile2001 Geplaatst Februari 12, 2005 Delen Geplaatst Februari 12, 2005 Bedankt, ik heb het voor elkaar gekregen... Duurde wel een tijd voordat windows de c: schijf helemaal omgezet was maar verder alles prima. :silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 12, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 12, 2005 Mooi :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast malossie Geplaatst Juni 20, 2005 Delen Geplaatst Juni 20, 2005 heej deze fout melding gaf ie ook bij mij aan. dus ga dit ook proberen. alleen een vraag ik ben nu aan het downloaden moet ik dat dan ff annuleren? en als ik het om gezet heb kan ik het dan ook weer terug om zetten?? of is dat nergens voor nodig??? alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast malossie Geplaatst Juni 23, 2005 Delen Geplaatst Juni 23, 2005 ik heb nu een paar keer geprobeert start dan uitvoeren dan cmd dan uitvoeren. krijg nu een zwart dos scherm daar staat: C:\\Documents_and_Settings\\Francken> francken is mijn 8ernaam en ___ is spatie nu typ ik daar dus 8eraan : convert_C:/fs:ntfs en druk op enter en dan staat er bij mij: het type bestandssysteem is fat32 :S wat doe ik verkeerd??? hoop dat iemand het weet! gr ramon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wilmsie Geplaatst Juli 14, 2005 Delen Geplaatst Juli 14, 2005 kan ik ook de schijf veranderen waar windows op staat? ik krijg dan heel veel dinge in beeld en ik snap er nix van Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
IRUAL Geplaatst December 9, 2005 Bijdragen: 65 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Mei 25, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 9, 2005 hallo ik heb dit probleem dus ook maar mijn vraag is kan ik ook alleen de d schijf opnieuw formateren ? ik heb nl 2 harde schijven thanx alvat :blush: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 65
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 9, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 9, 2005 Jep je kan ook alleen de D schijf doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.