afratjuh Geplaatst Maart 21, 2007 Bijdragen: 88 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 21, 2007 Weet iemand een goede brander (programma) om spelletjes EN films op een cd te branden? : Ik heb nu nero 7 maar daar snap ik niets van. :-\ Ik wil graag een makkelijke en goede branden (of een moeilijke en goede met een goede nederlandse handleiding erbij)die films van je computer op een cd kan zetten en die spelletjes van je computer op cd kan zetten. ^-^ Alvast hartelijk bedankt! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 88
Gast sebasjuh Geplaatst Maart 21, 2007 Delen Geplaatst Maart 21, 2007 Makkelijker dan Nero heb je bijna niet :-[ Start Nero Smartstart op daarin kan je aangeven om wat voor media het gaat (cd/dvd) en daarna kan je aangeven of je data, film of muziek wilt branden. En tot slot sleep je de bestanden die je op je cd wilt hebben en klik je op branden niet zo heel moeilijk lijkt mij....... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
afratjuh Geplaatst Maart 21, 2007 Bijdragen: 88 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 21, 2007 Makkelijker dan Nero heb je bijna niet :-[ Start Nero Smartstart op daarin kan je aangeven om wat voor media het gaat (cd/dvd) en daarna kan je aangeven of je data, film of muziek wilt branden. En tot slot sleep je de bestanden die je op je cd wilt hebben en klik je op branden niet zo heel moeilijk lijkt mij....... Hb je daar een handleiding van? Ik snap het namelijk niet ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 88
Robin Geplaatst Maart 21, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 21, 2007 Wat snap je dan precies niet? Er valt eineglijk niet zoveel aan te snappen.. Je kan dit even lezen, daar staat in hoe je een Xbox(360) of Playstation game moet branden: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17675.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
ma.blok Geplaatst Maart 21, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Maart 21, 2007 Hoi, Hoewel NERO het beste en eigenlijk het gebruik vriendelijkst is zijn er best veel mogelijkheden. Teveel om hier zomaar eventjes uit te leggen. Gelukkig heeft nero dat zelf gedaan in handleidingen. Die kun je hier downloaden http://www.nero.com/nero7/eng/Tutorials.html Veel plezier Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
afratjuh Geplaatst Maart 22, 2007 Bijdragen: 88 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 22, 2007 Hoi, Hoewel NERO het beste en eigenlijk het gebruik vriendelijkst is zijn er best veel mogelijkheden. Teveel om hier zomaar eventjes uit te leggen. Gelukkig heeft nero dat zelf gedaan in handleidingen. Die kun je hier downloaden http://www.nero.com/nero7/eng/Tutorials.html Veel plezier Marcel :cool2: Maar ik wil graag een NEDERLANDSE uitleg over hoe je spelletjes en films op een cd moet branden met nero 7, jullie mogen het ook zelf kort samenvatten hier! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 88
Gast sebasjuh Geplaatst Maart 22, 2007 Delen Geplaatst Maart 22, 2007 Hoi, Hoewel NERO het beste en eigenlijk het gebruik vriendelijkst is zijn er best veel mogelijkheden. Teveel om hier zomaar eventjes uit te leggen. Gelukkig heeft nero dat zelf gedaan in handleidingen. Die kun je hier downloaden http://www.nero.com/nero7/eng/Tutorials.html Veel plezier Marcel :cool2: Maar ik wil graag een NEDERLANDSE uitleg over hoe je spelletjes en films op een cd moet branden met nero 7, jullie mogen het ook zelf kort samenvatten hier! Kijk dan naar mijn post hierboven daar staat het kort uitgelegd hoe het moet. Als je nu eerst die smartstart opstart en die wizard volgt dan kom je er echt uit! Kan echt niet fout gaan...... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
afratjuh Geplaatst Maart 22, 2007 Bijdragen: 88 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 22, 2007 Hoi, Hoewel NERO het beste en eigenlijk het gebruik vriendelijkst is zijn er best veel mogelijkheden. Teveel om hier zomaar eventjes uit te leggen. Gelukkig heeft nero dat zelf gedaan in handleidingen. Die kun je hier downloaden http://www.nero.com/nero7/eng/Tutorials.html Veel plezier Marcel :cool2: Maar ik wil graag een NEDERLANDSE uitleg over hoe je spelletjes en films op een cd moet branden met nero 7, jullie mogen het ook zelf kort samenvatten hier! Kijk dan naar mijn post hierboven daar staat het kort uitgelegd hoe het moet. Als je nu eerst die smartstart opstart en die wizard volgt dan kom je er echt uit! Kan echt niet fout gaan...... Oke, ik heb nog 2 vraagjhes. 1. Ik heb 3 spellen die samen ongeveer 600 mb zijn, ik wil ze zetten op een cd die 700 mb kan hebben en het is een cd-rw. Ik open smartstart (nero) en welke moet ik dan nemen, ik zie nergens 'game brander' of zoiets staan? En moet ik hem dan voor een cd of dvd nemen? 2. Nu heb ik een soort gelijke vraag alleen is de cd waarop ik die spellen wil branden een dvd-r die 4.7 gb kan hebben. Nu dezelfde vraag als hierboven. (Ik open smartstart (nero) en welke moet ik dan nemen, ik zie nergens 'game brander' of zoiets staan? En moet ik hem dan voor een cd of dvd nemen?) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 88
Eagles Geplaatst Maart 23, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Maart 23, 2007 Ik heb 3 spellen die samen ongeveer 600 mb zijn wat zijn dat dan voor games? zijn het oudere spelletjes/ die je op een cd wil zetten? je zou ze dan branden als data maar ik denk niet dat die spellen werken zonder uitgepakt te zijn geweest Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Gast sebasjuh Geplaatst Maart 23, 2007 Delen Geplaatst Maart 23, 2007 Nero6 ziet smartstart er zo uit: Daarin zie je rechtsboven de keuze uit cd/dvd. En als je een cd wilt maken met meerdere games kies je voor cd en daarna klik je op het ster icoontje (Favorieten) En daarna kies je voor: Dataschijf maken. En daarna krijg je een wizard die je gewoon moet volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie