Michiel Geplaatst Maart 17, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 17, 2007 ik probeer IE 7 op een laptop te installeren. alles gaat goed en de installatie loopt. maar dan op het laatst wordt de mleding gegeven dat de installatie niet voltooid kan worden en ik krijg een snelkoppeling op het buroblad met een link naar microsoft. hier worden oorzaken etc. ik snap het niet, normaal gesproken moet dit toch lukken? oja, het besturingssysteem is windows XP Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
ma.blok Geplaatst Maart 17, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Maart 17, 2007 Hey Michiel, Je download via windows update? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Michiel Geplaatst Maart 17, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst Maart 17, 2007 maakt niet uit. ik ben daar wel mee begonnen en kreeg de melding. daarnaa IE 7 gedownload via FTD, hetzelfde verhaal. het probleem is bekend bij Microsoft, maar je moet dan schijnt allerlei wijzigingen in je register doen mbt machtigingen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
ma.blok Geplaatst Maart 17, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Maart 17, 2007 Zijn die wijzigingen niet te downloaden dan? Zeg maar, een registerupdate van windows? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Michiel Geplaatst Maart 18, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst Maart 18, 2007 nee, het lukt me niet > > Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie