rondo Geplaatst Maart 16, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 16, 2007 Hallo, Ik ben een volslagen leek wat dit allemaal betreft maar ik probeer met de duidelijke uiteenzetting in dit forum beschreven stap voor stap de procedure te volgen. Ik heb daar vooralsnog 2 vraagjes over... de ondertiteling die ik gedownload heb (alexander) bestaat uit 2 SRT bestanden van verschillende grootte, kan/moet ik beiden invoegen? en Ik kan in Virt.dub geen file openen omdat het geen avi of mpeg is maar er staat in desbetreffende map waar film staat videots. (zei toch dat ik rookie was!) :redface: Graag een reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
ma.blok Geplaatst Maart 16, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Maart 16, 2007 Hoi, Probeer op de site waar je de ondertitel hebt gedownload te zoeken naar een ondertitel die voor 1 dvd is bedoeld (scheelt een hoop gehannes) Je hebt nu al een videobestand die is af te lezen door je dvd (VTS bestand) staat daar nog niet de ondertitel al bij? Je kunt dit checken door de film in dvdshrink te laden, hier een link naar de handleiding http://www.duken.nl/content/view/408/6/ Anders zul je van je vts bestanden eerst avi moeten maken dan de ondertitel eronder zetten en vervolgens daar weer een vts bestand moeten maken (best lastig en de kwaliteit wordt er niet mooier van) Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k