rondo Geplaatst Maart 16, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 16, 2007 Hallo, Ik ben een volslagen leek wat dit allemaal betreft maar ik probeer met de duidelijke uiteenzetting in dit forum beschreven stap voor stap de procedure te volgen. Ik heb daar vooralsnog 2 vraagjes over... de ondertiteling die ik gedownload heb (alexander) bestaat uit 2 SRT bestanden van verschillende grootte, kan/moet ik beiden invoegen? en Ik kan in Virt.dub geen file openen omdat het geen avi of mpeg is maar er staat in desbetreffende map waar film staat videots. (zei toch dat ik rookie was!) :redface: Graag een reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
ma.blok Geplaatst Maart 16, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Maart 16, 2007 Hoi, Probeer op de site waar je de ondertitel hebt gedownload te zoeken naar een ondertitel die voor 1 dvd is bedoeld (scheelt een hoop gehannes) Je hebt nu al een videobestand die is af te lezen door je dvd (VTS bestand) staat daar nog niet de ondertitel al bij? Je kunt dit checken door de film in dvdshrink te laden, hier een link naar de handleiding http://www.duken.nl/content/view/408/6/ Anders zul je van je vts bestanden eerst avi moeten maken dan de ondertitel eronder zetten en vervolgens daar weer een vts bestand moeten maken (best lastig en de kwaliteit wordt er niet mooier van) Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
rondo Geplaatst Maart 16, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 16, 2007 bedankt voor vlotte reactie..... er zit alleen een chinese ondert.bij die heb ik met shrink al weggehaald ik had al gezocht maar alleen deze met 2 srt gevonden..dus dat geef ik maar op! maar is het niet zo als je gewoon een dvd naar de pc kopieer dat die dan al video ts neergezet wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
ma.blok Geplaatst Maart 16, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Maart 16, 2007 Hoi, Ja dat klopt, maar ik dacht dat je de film gedownload had omdat je het namelijk over een ondertitel had. Stond er geen nederlandse ondertitel op de dvd die je geript hebt? Anders kun je hem beter opnieuw "lenen" bij de videouitleenboer :angel: en dan met de handleiding die je al hebt een kopie voor jezelf maken. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie