Julien Geplaatst Maart 16, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 16, 2007 het iedereen die me kan helpen.. ik heb een dvd gebrand maar nu wil ik een cover erbij.. ik heb gewon zo dik hoesje ervoor. en ik weet dat het met nero kan maar daar heb ik een OEM versie van .. dus ik hoopte eigenlijk dat jullie een gratis programma weten waar het ook mee lukt. want als ik em gewoon uitprint past hij niet erin (te groot of te klein) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Gast jezus Geplaatst Maart 16, 2007 Delen Geplaatst Maart 16, 2007 UndercoverXp....download hem hier : http://www.slimmedvddoosjes.nl/download/undercoverxp.zip Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Michiel Geplaatst Maart 17, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 17, 2007 als het goed is zit in jouw versie van nero ook het programma nero snapshot vieuwer. als volgt: op het plaatje van je dvd gaan staan met je cursor-->rechtermuisknop-->openen met en dan kiezen voor snapshotvieuwer-->wanneer geopend op afdrukken klikken-->eigenschappen-->liggend-->OK klaar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Julien Geplaatst Maart 23, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Maart 23, 2007 bedankt het is gelukt.. en inderdaad is het gelukt met nero.. maar was gewoon ff goed zoeken bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Michiel Geplaatst Maart 23, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 23, 2007 mooi, opgelost dus. geen dank slotje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie