thecorman Geplaatst Maart 16, 2007 Bijdragen: 30 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/07 Status: Offline Actief: December 29, 2012 Delen Geplaatst Maart 16, 2007 Geachte Leden: Ik kom er niet uit wat betreft het centreren van de printable dvd via de Canonprinter IP 6700D.(Pixma).via het progamma Audiolab-of te wel Cripple Creek. Bij Edit Dimensions krijg ik wel de instelbare binnen ring en buitenring voor elkaar,maar de centrering op de printable dvd lukt me gewoon niet,weet iemand een oplossing hiervoor.??? Ik heb ook al geprobeerd Top Disc 1 en Left Disc 1 te veranderen maar het gaat niet. Bij Change Label papier heb ik de instelling op de Canonprinter IP6700D gezet maar mocht niet baten. Wie kan mij helpen!!!!!!!!Als het kan voor een snelle oplossing... Vr.Gr.thecorman. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 30
ma.blok Geplaatst Maart 16, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Maart 16, 2007 Hoi, Moet je in cripple creek niet eerst je printer callibreren (het uitrichten van je printer in het programma)? Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
thecorman Geplaatst Maart 16, 2007 Bijdragen: 30 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/07 Status: Offline Actief: December 29, 2012 Auteur Delen Geplaatst Maart 16, 2007 Marcel weet jij waar ik kan lezen of handleiding liefst in het nederlands hoe ik moet calibreren,ik heb de calibratie al een beetje veranderd maar hij centreerd nog niet. Weet u een antwoord??? Vr.gr.thecorman Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 30
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie