mariae Geplaatst Maart 16, 2007 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/06 Status: Offline Actief: Oktober 18, 2020 Delen Geplaatst Maart 16, 2007 Hallo, Ik heb een film binnengehaald met meer dan 80 bestanden van het VIDEO_TS.part01 formaat. ALs ik deze RAR-bestanden 'extract' dan wordt voor iedere RAR-file een VIDEO-folder aangemaakt met daarin op het oog steeds weer dezelfde bestanden. Ik heb er nu 2 uitgepakt dus 2x een VIDO-folder en daarin dus dezelfde bestanden. Als ik deze afspeel is de film ook hetzelfde. Doe ik iets fout? Want het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik die meer dan 80 bestanden allemaal uit moet pakken? Wie weed raad. Vr. groet Mariae Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
ma.blok Geplaatst Maart 16, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Maart 16, 2007 Hoi, Nee hoor hoeft niet. Je gaat op het eerste .rar bestandje staan en klik met de rechtermuisknop kies voor de optie hier uitpakken en winrar zorgt ervoor dat alle bestandjes worden uitgepakt. Om nu de film te branden hoef je in het brandprogramma alleen de MAP met je film te selecteren en vervolgens branden. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie