alex1324117209 Geplaatst Maart 15, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 15, 2007 hallo allemaal ik heb bittornado gedl en kan nu wel downloade maar ht balletje blijft geel en heb wel poorten opengezet maar van dat ip snap ik niet zoveel want als ik ipconfig doe dan zegt hij ddat dit a door een ander programma gebruikt word wie kan mij helpen want zo een film downloaden is niet echt leuk als je er 100 uur op moet wachten gr alex Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Eagles Geplaatst Maart 16, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 42 Delen Geplaatst Maart 16, 2007 hoe heb je je poorten opengezet als je niets snapt van je ip?? je doet ipconfig via dos dus ikk zou niet weten welk proggie ermee zou moeten werken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie