verhoeven Geplaatst Maart 14, 2007 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 14, 2007 hoi heb lost planet gedownload voor de xbox 360, grootte 5,9 gb. daarna wil ik 'm uitpakken met winrar, en dan krijg ik naar een tijdje het bericht: Schrijffout, alleen het ntfs bestandssysteem ondersteunt bestanden groter dan 4gb. hoe kan ik dit oplossen????????????? gr. Dennis Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
ma.blok Geplaatst Maart 14, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Maart 14, 2007 Hoi Je systeem ondersteund alleen de FAT32 indeling en die kan bestanden groter als 4 gig niet uitpakken. Je zult dan je systeem moeten omzetten naar de NTFS indeling. Hoe je dat doet? kijk hier maar eens:http://www.binaries4all.nl/ntfs/ Succes Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
verhoeven Geplaatst Maart 14, 2007 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 14, 2007 Ik zie dat ik het niet kan omzetten naar NTFS heb windows me. Toch bedankt! gr. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
ma.blok Geplaatst Maart 14, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Maart 14, 2007 Dan houd het idd helaas op voor je. Enne, graag gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie