S.M.Schenk Geplaatst Maart 12, 2007 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 12, 2007 Hallo Ik ben nieuw. Ik ben Sanne, 23 jaar jong en studeer pedagogiek aan de uni Utrecht. Ik ben zaterdag enthousiast begonnen met downloaden en ben heel erg blij met jullie mooie en duidelijke site!!! Echt super fijn! x San Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Eagles Geplaatst Maart 13, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Maart 13, 2007 WELKOM Sanne :-* blij te horen dat we je al op weg hebben geholpen vertel nog eens iets over jezelf............. heb je een vriend? wat voor werk doe je na school? enz enz...... mocht er iets zijn mag je het altijd vragen in het daarvoor bestemde topic succes :love: :love: :love: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Robin Geplaatst Maart 13, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 13, 2007 WELKOM Sanne :-* succes :love: :love: :love: ZooZoo, Eagles is nu al helemaal dol op je.. ! Hey sanne, Natuurlijk ook namnes mij van harte welkom. Als je de handleidingen een beetje doorleest, word je snel al een ervaren downloader. Groetjes Robin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
ma.blok Geplaatst Maart 13, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Maart 13, 2007 Hoi, Ook namens mijn persoontje van harte :welkom: en veel plezier op de site. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
S.M.Schenk Geplaatst Maart 13, 2007 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 13, 2007 Hi, ben ik weer Helaas (voor jullie ;D) heb ik idd een vriend. Nog twee weekjes en dan gaan we samenwonen. Op dit moment ben ik na school dus heel hard bezig met klussen in ons huisje. Daarnaast heb ik 2 bijbaantjes. Eentje op een basisschool waar ik de administratie doe en daarnaast af en toe voor de klas inspring als dat nodig is. De ander is op een woning voor mensen met een verstandelijke beperking. Ik help daar de bewoners met hun dagelijkse bezigheden/leven (opstaan, aankleden, naar werk gaan, thee drinken, winkelen, eigenlijk alles wat wij ook doen, maar waar zij wat hulp bij nodig hebben Verder zijn mijn hobby's reizen en duiken :vis:, favoriete land om te duiken is Egypte, favoriete vakantieplek Florida. Helaas is er op dit moment niet zoveel geld voor m'n hobby's: arme (?) student en als je dan ook nog een huisje koopt Zo weten jullie nu genoeg over mijn persoontje??? :-* San Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Eagles Geplaatst Maart 13, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Maart 13, 2007 dat was een heel mooie beschrijving van jezelf O0 je bent een druk beestje met school en dan nog twee bijbaantjes en dan ook nog al dat geklus erbij...... Succes (en doe je vriend ook de groeten :-* ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
maxke006 Geplaatst Maart 23, 2007 Bijdragen: 788 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 3, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 23, 2007 ok namens mij hartelijk welkom :welkom: Ik hoop dat je nog lang op het forum blijft hangen en dat je niet te veel last krijgt van eagles als je vragen hebt kan je die altyd in het passende topic stellen O0 greetz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 788
Eagles Geplaatst Maart 24, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Maart 24, 2007 Ik hoop dat je nog lang op het forum blijft hangen en dat je niet te veel last krijgt van eagles ik krijg ook echt altijd overal de schuld van!! :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
yvon Geplaatst Maart 24, 2007 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Maart 24, 2007 hoi Sanne. OOk namens mij van harte welkom hier hoor. Wees niet bang voor eagle ( okee hij is een stalker soms). Hij doet dit bij alle nieuwelingen althans de vrouwlijke dan. Maar ach hij is wel lief hoor dus trek het je niet al te veel aan. Maar nogmaals van hartewelkom hier. yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
*Leonie Geplaatst Maart 24, 2007 Bijdragen: 91 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/18/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Maart 24, 2007 Welkom Sanne Leuk zeg, samenwonen Veel plezier alvast en succes met het huisje opknappen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 91
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie