S.M.Schenk Geplaatst Maart 12, 2007 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 12, 2007 Hallo allemaal Een poosje geleden heb ik mijn laptop gereboot. Wilde hem eens helemaal goed opschonen... Ik heb een medion cybermaxx mim 2060. Naar mijn weten heeft deze een harddisk van 80Gb. Sinds de reboot geeft ie echter (bij schijfdefragmentatie) nog maar aan dat ie 55,88 Gb geheugen heeft (26,59 op C, 20,51 op D en 8,78 op E). Kortom er is opeens bijna 25Gb geheugen kwijt... En dat geheugen heb ik nu juist nodig omdat ik het een en ander aan het downloaden ben Dus :-\ wie kan mij helpen??? Heb geen zin om weer opnieuw te rebooten namelijk, dus als er een andere oplossing is, graag!!! :-* Sanne Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Botjeman Geplaatst Maart 13, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 13, 2007 rebooten? geformateerd bedoel je denk ik... ik denk dat ik weet waar het aan ligt... wij hebben ook onze xp opnieuw moeten instellen en uiteindelijk kwamen we erachter dat helemaal niets van het geheel was verwijderd. de bestanden stonden er nog gewoon op... misschien is dat bij jouw ook het geval. als je hem niet heb geforamteerd maar enkel opnieuw windows hebt geinstalleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
S.M.Schenk Geplaatst Maart 13, 2007 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 13, 2007 Sorry geformateerd bedoel ik idd. Vrouw hè... ;D En nee ik heb niet alleen windows opnieuw geinstalleerd. Heb volgens mij echt heel m'n schijf geformateerd. Had de eerste keer namelijk wel alleen windows opnieuw geinstalleerd en toen had ik dubbel windows Maar waar en hoe zou ik dat kunnen nakijken? :-* San Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Gast sebasjuh Geplaatst Maart 13, 2007 Delen Geplaatst Maart 13, 2007 Als je rechtermuisknop klikt op Deze Computer. Dan kiest in het snelmenu voor Beheren en in het venster wat opent in het linkermenutje kiezen voor: Schijfbeheer. Wat zie je daar allemaal staan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
S.M.Schenk Geplaatst Maart 13, 2007 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 13, 2007 In het bovenste schermpje, mijn 3 schijfen C, D en E. Met indeling, type, bestandssysteem, status , capaciteit, vrije ruimte, percentage vrij, foutentolerantie en overhead In het onderste schermpje schijf 0 55,99 Gb online daarnaast de 3 schijven met aantal Gb en in orde bij alle 3 eronder en dan nog m'n F schijf (cdrom) Hoop dat je zo genoeg weet :-* Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie