lauw Geplaatst Maart 11, 2007 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 11, 2007 De eerste foutmelding (zie begin topic) heb ik inmiddels weten op te lossen. Audio zet ik op full processing mode en ik kies dan conversion, daar kies ik 44100 Hz en high quality. En vervolgens sla ik de film weer op. Dit lukt heel goed, alleen bij 1 film lukt dit niet. Als ik de film op wil slaan krijg ik de volgende foutmelding: No audio decompresser could be found to decompress the source audio format. Op andere forums heb ik al gelezen dat het ligt omdat het op full processing mode staat, maar als ik hem daar niet op zet dan kan ik ook niet conversion kiezen en loopt mn geluid niet gelijk met mn film. Weet iemand hoe ik deze nieuwe foutmelding op kan lossen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
ma.blok Geplaatst Maart 11, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Maart 11, 2007 Hoi, Je hebt nu een film met een audio bestand die niet herkent wordt. 9 van de 10 keer betekend dit dat je een codec mist. Probeer dit pakket eens http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,43/Itemid,69/ Dit is het k-lite codec pakket (installeer het full pakket) Mocht het daarna nog niet lukken horen we het wel. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Eagles Geplaatst Maart 12, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Maart 12, 2007 CO-DEC compress/ decompresser als ze over compress of decompress beginnen kun je donder op zeggen dat het een CODEC is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
lauw Geplaatst Maart 15, 2007 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 15, 2007 Ik heb de nieuwste versie van virtual dub gedownload en die lost het probleem automatisch op...dat is natuurlijk helemaal handig..toch bedankt voor de tips! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Eagles Geplaatst Maart 16, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Maart 16, 2007 weten wij dat ook weer bedankt!! O0 slotje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie