Michiel Geplaatst Maart 10, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 10, 2007 mss een snuggere vraag, maar waar kun je zien/ controleren hoelang vista nog actief is op je pc? graag stap voor stap O0 alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Gast Dusszz Geplaatst Maart 10, 2007 Delen Geplaatst Maart 10, 2007 Configuratiescherm ---> Systeem daar staat vervolgens of je hem hebt geactiveerd, zoniet dan staan de resterende dagen er totdat hij verloopt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Michiel Geplaatst Maart 10, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst Maart 10, 2007 bedankt, had het idd zelf ook net gevonden. snap alleen nog niet helemaal hoe ik vista moet activeren. bij de download zat een patch maar nu....???? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Luusje Geplaatst Maart 11, 2007 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/05/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 11, 2007 hey! Ik zit met hetzelfde probleem! Ik heb een Vista activation Patch maar dr zit verder geen duidelijke handleiding bij. Er staat in de readme file: choose your version of windows vista and pacth! goh daar heb je wat aan! als je op die patch klikt maakt ie een bestandje aan maar voor zover ik weet issie dan nog steeds niet geactiveerd. Staat ook nergens in welke map je die patch moet zetten ofzo:S Hoop dat er iemand een antwoord heeft Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Michiel Geplaatst Maart 11, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst Maart 11, 2007 ik heb waarschijnlijk dezelfde patch, rondje met een witte ster. idd het readme bestand geeft alleen aan "choose your version of vista and patch it, good luck!" Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie