thecorman Geplaatst Maart 10, 2007 Bijdragen: 30 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/07 Status: Offline Actief: December 29, 2012 Delen Geplaatst Maart 10, 2007 Geachte leden: Wie kan mij helpen aan een progamma dat instelbare maat van de binnen en buitenste maat voor de printable DVD of Cd kan uitvoeren? Ik heb een printer Canon IP-Pixma 6700D,daar zit wel een progamma bij maar daar kan je de binnenste ring niet kleiner maken dan 33mm,en hij is 21mm,nu zie je als je direkt op de DVD print een wit stukje over,het is voor het aangezicht niet zo mooi gezicht,het moet toch anders kunnen?? Als u wat gevonden heeft wilt u dan ook kijken waar ik de handleiding of gebruiksaanwijzing kan downloaden?? Bij voorbaat vriendelijk dank. thecorman. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 30
Botjeman Geplaatst Maart 10, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 10, 2007 Geachte leden: Wie kan mij helpen aan een progamma dat instelbare maat van de binnen en buitenste maat voor de printable DVD of Cd kan uitvoeren? Ik heb een printer Canon IP-Pixma 6700D,daar zit wel een progamma bij maar daar kan je de binnenste ring niet kleiner maken dan 33mm,en hij is 21mm,nu zie je als je direkt op de DVD print een wit stukje over,het is voor het aangezicht niet zo mooi gezicht,het moet toch anders kunnen?? Als u wat gevonden heeft wilt u dan ook kijken waar ik de handleiding of gebruiksaanwijzing kan downloaden?? Bij voorbaat vriendelijk dank. thecorman. er zijn veel gratis programma's die maar heel even wat zoeken nodig hebben en je kunt alles printen. voorbeeld: coverXP nero heeft ook een cover functie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Gast ocram Geplaatst Maart 11, 2007 Delen Geplaatst Maart 11, 2007 Hoi, Ik had hetzelfde probleem ( canon pixma 4300 ) en met het programma "audiolabel" gaat het perfect, daar kan je alles mee aanpassen. als je hem niet kan downloaden wil ik heb ook best emailen, hij is maar ~7mb groot. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie