Spring naar bijdragen

Deamon Tools 4.08 Instalatie problemen,

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  136
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  43

Hai beste Dukenaren,

Ik heb weer eens een probleempje :P Moest er nu toch echt aan geloven om dus over te stappen naar en nieuwe DT want op de oude kan ik Test Drive Unlimited niet spelen, dus ik probeer, dat... Alles gaat goed, ( met uitzondering van het feit dat ik de namen moest veranderen van de Bus driver, omdat het spaak liep met wat anders, maar verder geen problemen ) DT vraagt dan of ik wil Rebooten en dat doe ik dan ook, maar voordat windows kan opstarten Reboot hij alweer en krijg ik het scherm waar ik kan kiezen tussen veilige modus enz.... En ik weet nu niet wat ik moet doen, heb al gekeken op de site van DT maar daar praten ze alemaal net alsof wij raketgeleerden zijn dus daar wordt ik niet veel wijzer van... Maar als iemand mij zou kunnen helpen dan zou ik dat  O0 vinden...

Greetzzz [move]BoBo[/move]

email46gn0.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 136
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  346

dus... als je deamon tools installerd moet je herstarten en dan geeft ie

veilige modus opstaten etc.

kan je niet gewoon normale modus opstarten en gewoon doorgaan? anders had ik geprobeerd eerst je oude deamon tools te verwijderen en dan pas de nieuwe versie te installeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346

Ja, idd de eerste keer probeert hij te starten maar kan hij dit niet... Dus begint hij opnieuw, Maar nog steeds kan hij dit niet, dus krijg je dat scherm..... En het oude Deamon wordt al verwijdert tijdens de instalatie van de nieuwe  :o, dus, heb nu nog steeds geen id.  :redface:

Grtzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 136

mmmm vreemd... heel vreemd :S

ok paar vraagjes:

1: kan je helemaal niet meer opstarten of niet meer in normale modus?

2: geeft ie geen error (zo wel kan je die posten)

3: welke versie probeer je te installeren

als je minder gezeur wilt en als je nog wel gewoon kan opstarten in normale modus raad ik je aan deamon tools te verwijderen en alcohol 120% te proberen... werkt ongeveer hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346

Ja, he... Vondt ik zelf ook al... Maar goed, ff de vraagjes beantwoorden,

1. Neen, ik moet dan zeggen in dat scherm * Computer opstarten met laatst werkende instellingen * Anders doet hij steeds het zelfde, hij start op, tot het opstartscherm van windows, nog voordat die kan verschijnen start hij alweer op nieuw.

2. Nee, ook dat doet ie niet

3. 4.08 maar ik heb last met alle versies boven de 4.0

En ik zal alcohol eens proberen, maar de NO-DVD patch is wel ontwikkeld voor DT, zou dat uitmaken??

Greetzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 136

ik had gewoon alcohol 120% genomen. wat je met no-dvd patch bedoelt snap ik niet helemaal :S

mocht je toch persee deamon tools willen dan kan je altijd op hun forum terecht (en is je engels niet super wil ik ook wel voor je posten).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346

Nou, wat ik bedoel met die No-dvd patch is het volgende, het is zo dat Yasu samen is gaan werken met Deamon Tools ( Yasu, een cracker die vooral safedisc en Securom kraakt ) En die heeft de patch speciaal voor DT gemaakt... Dus tja das wat ik er eigenlijk mee bedoelde, dus denk idd dat ik beter ff naar DT site kan gaan, en eens kijken of ik eruit kom... Als dit niet het geval is, dan hoor je dat van mij... Ik post natuurlijk ook ff hoe ik dit heb opgelost en of ik het kan oplossen....

Chhhrrzzzz  :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 136

graag ik wil het zelf ook wel weten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...