Bob4 Geplaatst Maart 9, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 9, 2007 Hallo, Ik download ongeveer 1 jaar met Newsbin Pro 4.32. Maar sinds 4weken lukt dat niet meer. Mijn provider is direct-adsl van kpn. De nieuwsserver die ik gebruik is news.kpnplanet.nl. Voorheen haalde ik een snelheid van 2,5Mb/psec maar nu 1K/B. Weet iemand hier een oplossing voor dat het weer wel lukt? Alvast bedankt. groetjes, Bob4 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Botjeman Geplaatst Maart 9, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 9, 2007 heb je een router gekocht? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
maxke006 Geplaatst Maart 9, 2007 Bijdragen: 788 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 3, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 9, 2007 :welkom: Veel plezier op DukeN.NL en ik hoop dat je hier nog lang zult blijven en dat je veel zult bijleren! Als je nog vragen hebt kan je die altijd in het juiste topic stellen en dan komen de antwoorden vanzelf O0 voor de rest... ENJOY P.S. als je pas een firewall gekocht hebt, kan het ook daar aan ligge of dingen met een geïntegreerde firewall Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 788
Robin Geplaatst Maart 9, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 9, 2007 Hey bob, :welkom: op duken.nl Stel je vragen in 't goede topic, dat houd 't voor ons overzichtelijk. (Deze vraagt hoort dus thuis bij "newsgroupen". Groetjes, Robin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie