gioor Geplaatst Maart 7, 2007 Bijdragen: 45 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/30/07 Status: Offline Actief: Maart 17, 2015 Delen Geplaatst Maart 7, 2007 heey.. ik heb het spel DTM drivers 3 gekcht vor mijn PC. Ik wilde hem instaleren, maar als ik de disc in mijn pc stop, dan leest me pc hem niet en kan ik `m niej opstarten.. wat met ik doen :S ...??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 45
Eagles Geplaatst Maart 14, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Maart 14, 2007 is je pc wel sterk genoeg voor het spel? (anders ligt het aan het spel) en doen andere spellen het wel nog? (anders ligt het aan je cd-laser) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie