Gast esther88 Geplaatst September 5, 2005 Delen Geplaatst September 5, 2005 deze vraag is misschien een btje dom maarjah... :blush: is ircspy.com nou een site om dvd\'s van te downloaden... ik heb me al aangemeld.. maar kan iemand me uitlegen hoe het werkt??? alvast bedankt.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst September 5, 2005 Delen Geplaatst September 5, 2005 ircspy is een site met een zoekmachine. deze zoekmachine doorzoekt \"bots\" naar het gevraagde bestand. dit bestand kan je downloaden via mirc. lees daarvoor de mirc tut. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Viper Geplaatst December 13, 2005 Delen Geplaatst December 13, 2005 op ircspy kun je naar bestanden zoeken die je wilt downloaden, er zijn veel dingen te vinden zoals o.a. games, appz, movies ect. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.