Gast esther88 Geplaatst September 5, 2005 Delen Geplaatst September 5, 2005 hey... ik heb een vraagje... ik wilde laatst een dvd branden maar nou komt er te staan dat deze beveiligd is... weet iemand hoe je deze dvd toch kan branden? of is dit gewoon niet mogelijk??? :ermm: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst September 5, 2005 Delen Geplaatst September 5, 2005 kijk mischien even op sexy. www.sectie.be Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst September 6, 2005 Delen Geplaatst September 6, 2005 sebasjuh2 schreef: Met DVD Shrink haal je beveiligingen eraf en DVD Decrypter haalt ook beveiligingen eraf. met dvd shrink haal je geen beveiligingen er af. wel met het programma anydvd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 6, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 10:29 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 6, 2005 inderdaad maar het kan dus wel :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast quistler Geplaatst September 7, 2005 Delen Geplaatst September 7, 2005 sebasjuh2 schreef: quistler schreef: sebasjuh2 schreef: Met DVD Shrink haal je beveiligingen eraf en DVD Decrypter haalt ook beveiligingen eraf. met dvd shrink haal je geen beveiligingen er af. wel met het programma anydvd. Jawel Shrink haalt de simpele beveiligingen eraf. Maar de meeste nieuwere beveiligingen enzo daar heb je andere proggie\'s voor nodig. En dan kan je DVD Decrypter gebruiken En wederom bij mij werken die 2 tools perfect! Kan elke dvd fikken en ik gebruik bijna altijd DVD Shrink! ok leuk dat ik t weet dan gebruik ik voortaan voor de oude dvd\'s dvd shrink Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast esther88 Geplaatst September 7, 2005 Delen Geplaatst September 7, 2005 hey ik heb dat programma dvd-shrink gedownload... maar nu kopieeert ie de dvd dog niet. hoe kan ik aan die andere programma\'s komen??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.