Spring naar bijdragen

Macafee, Kaspersky, Panda Antivirus, of iets anders

Gast daantjedegekste

Aanbevolen reactie

• Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik vind antivir.

Had eerst Avast, deed niet zo veel bij mij.

Ik zette antivir derop, haalde er meteen 5 virussen af, en 3 torjaanse paarden..  :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  82
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit

SwiszX,

Ik gebruik zelf Norton Antivirus 2006 en het werkt goed dus

Norton is voor mij goed  O0 O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 82

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  

SwiszX,

Ik gebruik zelf Norton Antivirus 2006 en het werkt goed dus

Norton is voor mij goed  O0 O0

Indd, het zal wel goed werken. Maar het heeft mijn computer, en die van me ouders erg vertraagd.

Zonder norton is je computer wel sneller (vind ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  346

norton voor virusen

adaware voor spyware :)

(of hitman pro)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Norton heeft wel problemen met het toelaten van sommige programmas ik werk met avast en ccleaer en dit gaat super!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

Norton heeft wel problemen met het toelaten van sommige programmas ik werk met avast en ccleaer en dit gaat super!

dat wel idd... norton blijft m'n msn maar blokken :S zelfs als ik toelaten zeg  >:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346
Gast sebasjuh

Ikzelf gebruik NOD32 virusscanner is een perfecte virusscanner en vertraagt je pc niet zoals Norton dat wel heel erg doet.

Hiervoor had ik BitDefender en dat is ook een perfect virusscanner alleen er waren met de nieuwste versie nog geen goede cracks waardoor je elke key maar voor 1 dag kon gebruiken dus vandaar dat ik overgegaan ben naar NOD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

ik heb nu iemand die ook nod32 heeft en deze heeft hier geen torjan horse tegengehouden :) nu jij weer... haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346
Gast sebasjuh

ik heb nu iemand die ook nod32 heeft en deze heeft hier geen torjan horse tegengehouden :) nu jij weer... haha

Kijk een virusscanner is iets wat je gewoon moet kijken welke jij het beste vindt. Ikzelf heb norton gehad heb mcafee gehad en dat zijn de grote namen in de markt maar vindt ze persoonlijk niet super.

NOD32 komt gewoon als top uit de testen die er zijn geweest en ik weet niet welke versie hij had maar als je de gratis versie hebt kijk ik er niet van op dat die minder goed is als de volledige betaalde versie.

Maar ik heb zelf meegemaakt dat ik voor me oom een crack moest zoeken dat we op dezelfde sites geweest zijn en hij met zijn avast kan de volgende dag mooi een format c doen omdat zijn windows zo verneukt was en ik heb nergens last van.

Dus ja het is net wat je ervaren hebt met een virusscanner welke je kiest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

;)hehe... was idd gratis versie  ;)

ok... je hebt gelijk... maar ga in ieder geval noooooit op gratis versies af. Laat staan illegale (heb ik eens geprobeerd... was blij dat m'n norton nog 3 dagen geldig was :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Kijk een virusscanner is iets wat je gewoon moet kijken welke jij het beste vindt. Ikzelf heb norton gehad heb mcafee gehad en dat zijn de grote namen in de markt maar vindt ze persoonlijk niet super.

NOD32 komt gewoon als top uit de testen die er zijn geweest en ik weet niet welke versie hij had maar als je de gratis versie hebt kijk ik er niet van op dat die minder goed is als de volledige betaalde versie.

Maar ik heb zelf meegemaakt dat ik voor me oom een crack moest zoeken dat we op dezelfde sites geweest zijn en hij met zijn avast kan de volgende dag mooi een format c doen omdat zijn windows zo verneukt was en ik heb nergens last van.

Dus ja het is net wat je ervaren hebt met een virusscanner welke je kiest.

het blijft indd een persoonlijk iets, het ligt er net aan wat je met je internet doet. ik heb nog geen problemen gehad met mijn virusscanner al moet hij wel vaak updaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Slingshot Zaterdag 11-01 Sky  Een astronaut zweeft door de eindeloze ruimte, zijn grip op de realiteit wankelend terwijl hij zich bevindt op een missie naar het mysterieuze Titan, de maan van Saturnus. Omringd door de onmetelijke sterrenhemel en de schaduw van zijn mogelijk fatale situatie, vecht hij tegen de chaos in zijn geest. Maar in deze duisternis vindt hij een sprankje hoop. Elke tegenslag wordt een kans om zijn ware kracht te ontdekken. De uitdagingen van de ruimte zijn niet alleen fysieke obstakels, maar ook kansen om te groeien en te leren. Terwijl hij de schoonheid van Titan aanschouwt, herinnert hij zich de reden van zijn reis: de menselijke geest is onverwoestbaar. Met elke ademhaling omarmt hij de onzekerheid, vastbesloten om niet alleen te overleven, maar ook te bloeien. In de ruimte, waar de grenzen vervagen, vindt hij de inspiratie om zijn dromen na te jagen, ongeacht de omstandigheden. ------------------------------ The Bunker Maandag 13-01 ViaPlay Wanneer mysterieuze ruimteschepen aan de hemel verschijnen, wordt een briljante wetenschapper opgesloten in een ondergrondse bunker. Haar opdracht? Een bio-wapen ontwikkelen om de onbekende bezoekers te stoppen. Maar terwijl de dagen verstrijken, beginnen paranoia en isolatie hun tol te eisen. De muren van haar laboratorium lijken steeds dichterbij te komen, en ze vraagt zich af: wat is de ware bedoeling van deze missie? In de duisternis van de bunker vindt ze echter een sprankje hoop. Met elke ontdekking groeit haar vastberadenheid om niet alleen de mensheid te beschermen, maar ook om de verbinding met het onbekende te begrijpen. Terwijl ze worstelt met haar innerlijke demonen, beseft ze dat zelfs in de meest benarde situaties, creativiteit en doorzettingsvermogen de sleutel zijn tot de toekomst. De strijd om de waarheid te onthullen begint, en haar ontdekking kan wel eens de wereld veranderen. ----------------------------------------------------------------- Unstoppable Donderdag 12-01 Prime video Het verhaal van worstelaar Anthony Robles is een krachtige inspiratiebron. Geboren met één been, overwon hij de uitdagingen die het leven hem bood en schreef hij geschiedenis door in 2011 het nationale kampioenschap te winnen terwijl hij studeerde aan de Arizona State University. Anthony's vastberadenheid en doorzettingsvermogen zijn een bewijs van de kracht van de menselijke geest. Zijn reis leert ons dat ware kracht niet alleen in fysieke mogelijkheden ligt, maar ook in de moed om te vechten voor je dromen, ongeacht de obstakels. Met zijn onwrikbare geloof in zichzelf en zijn passie voor de sport heeft hij niet alleen een kampioenschap veroverd, maar ook harten over de hele wereld geraakt. Anthony Robles herinnert ons eraan dat met vastberadenheid en een positieve instelling, zelfs de grootste uitdagingen overwonnen kunnen worden. ------------------------------------ Ari Shaffir American Sweetheart Donderdag 14-01 Netfilx Comedian Ari Shaffir duikt in zijn stand-up special diep in de controversiële thema's van onze tijd, zoals terrorisme, wapengeweld en racisme. Met een scherpzinnige en duistere humor weet hij de schaduwzijden van de samenleving te belichten en biedt hij onverwachte perspectieven op gevoelige sociale en politieke kwesties. Zijn aanpak is niet alleen uitdagend, maar ook inspirerend, want hij moedigt ons aan om buiten de gebaande paden te denken en de dialoog aan te gaan over onderwerpen die vaak als taboe worden beschouwd. Door middel van zijn scherpe observaties en geestige anekdotes laat hij ons lachen, terwijl hij ons tegelijkertijd aanzet tot reflectie. In een wereld die vaak verdeeld lijkt, biedt Shaffir een unieke kans om samen te komen, te lachen en te leren van elkaar. Laat je verrassen door zijn onconventionele kijk op de werkelijkheid en ontdek de kracht van humor in het aangaan van moeilijke gesprekken. -------------------------------------------------------------------------------------- Bad Boys: Ride Or Die Vrijdag 17-01 Sky Wanneer hun overleden politiechef wordt verbonden aan drugskartels, staan de geestige Miami-agenten Mike Lowrey en Marcus Burnett voor een uitdagende missie. Vastberaden om zijn eer te herstellen, duiken ze in een wereld vol gevaar en intriges. Met hun onverschrokkenheid en scherpe humor navigeren ze door het duistere netwerk van de onderwereld. Dit avontuur is niet alleen een zoektocht naar de waarheid, maar ook een bewijs van vriendschap en loyaliteit. Terwijl ze de schaduwen van het verleden verkennen, ontdekken ze dat rechtvaardigheid niet alleen gaat om het bestrijden van het kwaad, maar ook om het beschermen van degenen die hen dierbaar zijn. Met elke stap die ze zetten, worden ze sterker en meer vastberaden. Dit is niet zomaar een missie; het is een inspirerende reis naar verlossing en de kracht van samenwerking. Samen zullen ze de waarheid onthullen en de naam van hun kapitein zuiveren. ---------------------------------- Back In Action Vrijdag 17-01 Netflix Na jaren van anonimiteit worden voormalige CIA-agenten Emily en Matt gedwongen om weer in de wereld van spionage te duiken. Hun zorgvuldig opgebouwde levens worden op zijn kop gezet wanneer hun geheimen aan het licht komen. Met hun unieke vaardigheden en onwrikbare vastberadenheid moeten ze niet alleen hun eigen hachje redden, maar ook de wereld beschermen tegen een dreiging die groter is dan ze ooit hadden kunnen voorstellen. Hun reis is er een van moed en doorzettingsvermogen, waarin ze de kracht van samenwerking en vriendschap ontdekken. Terwijl ze de schaduwen van hun verleden confronteren, vinden ze nieuwe hoop en inspiratie in de strijd voor gerechtigheid. Emily en Matt zijn niet alleen vechters, maar ook symbolen van veerkracht. Bereid je voor op een spannende en emotionele rollercoaster, waarin de grenzen tussen goed en kwaad vervagen.

Eater

Geplaatst

Sakamoto Days Zaterdag 11-01 Netflix 22 Afleveringen De man die door alle schurken werd gevreesd en door elke huurmoordenaar werd geëerd, vond op een dag de liefde. Toen Sakamoto de kassière Aoi ontmoette, was het liefde op het eerste gezicht. Haar sprankelende lach en warme hart deden hem beseffen dat er meer in het leven was dan alleen de schaduw van zijn verleden. Met één blik op haar ogen besloot hij zijn gewelddadige leven achter zich te laten en zich te richten op wat echt belangrijk was: liefde en geluk. Maar de wereld om hem heen was niet zo eenvoudig. Toen oude vijanden opdoemden, ontdekte Sakamoto dat ware liefde niet alleen om romantiek draait, maar ook om moed en opoffering. Hij stond opnieuw op, niet als de gevreesde man, maar als een strijder voor de liefde. Want soms is de grootste overwinning niet het verslaan van je vijanden, maar het veroveren van je eigen hart. ----------------------------------------- Earth Abides Zaterdag 11-01 MGM+ 6 Afleveringen Na maanden van isolement ontdekt Isherwood "Ish" Williams dat de meeste wereldbevolking is getroffen door een mysterieuze ziekte. In plaats van zich terug te trekken in zijn veilige schuilplaats, laat Ish zijn instincten achter zich en besluit hij de leiding te nemen. Met vastberadenheid en hoop in zijn hart begint hij aan de opbouw van een nieuwe beschaving. Ish inspireert anderen om samen te komen, hun ervaringen te delen en een toekomst te creëren die gebaseerd is op samenwerking en veerkracht. In deze uitdagende tijden leert hij dat zelfs in de donkerste momenten de menselijke geest kan bloeien. Samen leggen ze de fundamenten voor een wereld waarin solidariteit en creativiteit centraal staan. Ish's reis herinnert ons eraan dat zelfs na de grootste tegenslagen, de kracht van gemeenschap ons kan helpen om een nieuwe horizon te verkennen. -------------------------------------------------------------------------- An T-Eilean (This Island) Dinsdag 14-01 BBC 4 Afleveringen An t-Eilean (Het Eiland) belooft een baanbrekende ervaring te worden als de eerste hoogwaardige Gaelic dramaserie van het Verenigd Koninkrijk, met een verwachte première in het vroege 2025 op BBC ALBA, BBC iPlayer en BBC Four. De serie, die zich afspeelt op het betoverende eiland Lewis en Harris, onthult eenmeeslepende moordmysterie in vier delen, doordrenkt met zowel Gaelic als Engels. Hoofdrolspeelster Sorcha Groundsell (His Dark Materials, Shetland) schittert als Kat Crichton, een Family Liaison Officer die terugkeert naar het eiland dat ze tien jaar geleden ontvluchtte. Samen met Sagar Radia (Industry) als DCI Ahmed Halim en Iain Macrae (Bannan) als de mysterieuze Sir Douglas Maclean, wordt het verhaal een intrigerende verkenning van leugens, verlies en verborgen familiegeheimen. Te midden van de dramatische schoonheid van de Schotse Westelijke Eilanden ontvouwt zich een verhaal vol onverwachte wendingen dat de diepte van familie en gemeenschap blootlegt. ---------------------------------------------------------------------------- XO Kitty S02 Woensdag 15-01 Neflix 10 Afleveringen Een nieuwe liefdesgeschiedenis ontvouwt zich wanneer de tiener matchmaker Kitty haar langeafstandsvriendje weer ontmoet op het internaat waar haar overleden moeder ook heeft gestudeerd. Terwijl ze door de gangen van het schoolgebouw wandelt, voelt ze de echo's van het verleden en de liefde die daar ooit bloeide. Kitty, vastberaden om de liefde te laten groeien, ontdekt niet alleen de magie van romantiek, maar ook de kracht van herinneringen. Haar moeder's geest lijkt haar te begeleiden, haar aanmoedigend om risico's te nemen en haar hart te volgen. Terwijl Kitty en haar vriend samen nieuwe avonturen beleven, leert ze dat ware liefde niet alleen gaat om het vinden van de juiste persoon, maar ook om het omarmen van de momenten die ons vormen. Dit is niet alleen een verhaal van liefde, maar ook van groei, hoop en de onverwoestbare band tussen generaties. -------------------------------------------------------------------------------- Public Disorder Woensdag 15-01 Netflix 6 Aflevering Een onverwacht voorval ontsteekt een vlam van interne strijd binnen de leden van een oproerpolitie. Terwijl ze de druk van hun dagelijkse taken op straat het hoofd bieden, worstelen ze ook met hun persoonlijke zorgen. Deze dualiteit van emoties en verantwoordelijkheden onthult de menselijkheid achter het uniform. In het hart van de chaos ontdekken ze dat hun kracht niet alleen ligt in hun fysieke aanwezigheid, maar ook in hun vermogen om samen te groeien. Elk lid van het team draagt een verhaal met zich mee, en door deze verhalen te delen, bouwen ze niet alleen een sterkere band op, maar ook een diepere verbinding met de gemeenschap die ze beschermen. Dit is een kans voor transformatie, waar de uitdagingen van vandaag kunnen leiden tot de helden van morgen. Samen kunnen ze de schaduw van angst omzetten in het licht van hoop en wederzijds begrip. --------------------------------------------------------- Castlevania Nocturn S02 Donderdag 16-01 Netflix 8 Afleveringen Tijdens de Franse Revolutie staat vampierjager en wonderkind Richter Belmont op om de erfenis van zijn familie te verdedigen. Met vastberadenheid en moed vecht hij niet alleen tegen de duistere krachten, maar ook voor de vrijheid van zijn volk. Terwijl de wereld om hem heen in chaos verkeert, komt hij oog in oog te staan met een meedogenloze vampier die vastbesloten is om de macht te grijpen. Richter weet dat zijn strijd niet alleen gaat om het verslaan van het kwaad, maar ook om hoop te brengen aan degenen die in de schaduw leven. Met elke overwinning herinnert hij de mensen aan de kracht van moed en de waarde van hun erfgoed. In een tijd van wanhoop wordt Richter een symbool van inspiratie, vastbesloten om de fakkel van rechtvaardigheid hoog te houden en de duisternis terug te dringen. Zijn verhaal is een ode aan de kracht van de menselijke geest. --------------------------------------------------------------------------------------- The Crow Girl Donderdag 16-01 Paramount+ 6 Afleveringen DCI Jeanette Kilburn en de vooraanstaande psychotherapeute Dr. Sophia Craven bundelen hun krachten in een meeslepende zoektocht naar de moordenaar van jonge mannen. Samen duiken ze in een duistere wereld waar historische misstanden en moord hand in hand gaan. Hun unieke samenwerking onthult niet alleen de gruwelijke waarheid, maar biedt ook een kans tot heling voor de slachtoffers en hun families. Terwijl ze de schaduwen van het verleden ontrafelen, ontdekken ze dat zelfs in de meest uitzichtloze situaties hoop kan bloeien. Jeanette's vastberadenheid en Sophia's psychologische inzichten vormen een krachtige combinatie die hen door de gevaarlijkste uithoeken van de menselijkheid leidt. Deze reis is niet alleen een speurtocht naar gerechtigheid, maar ook een inspirerende ode aan de veerkracht van de menselijke geest. Samen zetten ze zich in voor een betere toekomst, waarin de stemmen van de onderdrukten eindelijk gehoord worden. --------------------------------------------------------------------------------------- Severance S02 Vrijdag 17-01 Apple + 10 Afleveringen Mark leidt een team van kantoormedewerkers wiens herinneringen chirurgisch zijn gescheiden van hun persoonlijke leven. Wanneer een mysterieuze collega plotseling buiten werktijd opduikt, begint er een avontuurlijke zoektocht naar de waarheid over hun werk. Deze onverwachte ontmoeting daagt hen uit om de grenzen van hun zorgvuldig afgebakende bestaan te verkennen en de diepere betekenis van hun leven en werk te herontdekken. Terwijl ze samen de verborgen verbindingen tussen hun herinneringen en ervaringen ontrafelen, ontdekken ze niet alleen de essentie van hun beroep, maar ook de kracht van samenwerking en vriendschap. Dit is een reis van zelfontdekking die hen inspireert om de schaduwen van hun verleden te omarmen en een nieuwe toekomst te creëren, waarin werk en leven in harmonie samenkomen. Laat deze ervaring hen leiden naar een wereld waarin ze vrij zijn om te zijn wie ze werkelijk zijn. ----------------------------------------------------------------------------- Blackwater (Händelser vid vatten) Vrijdag 17-01 Channel 4 6 Afleveringen Op een magische zomernacht in 1973 worden twee toeristen levenloos aangetroffen in hun tent. Dit onopgeloste misdrijf werpt een schaduw over de levens van velen, waarbij geheimen en onvervulde dromen naar de oppervlakte komen. De mysterieuze gebeurtenis raakt niet alleen de directe omgeving, maar heeft ook invloed op de harten en zielen van de gemeenschap. Terwijl de sterren helder aan de hemel staan, worden de verhalen van de slachtoffers en de getuigen verweven in een tapijt van verdriet en hoop. Het roept vragen op over de kwetsbaarheid van het leven en de kracht van verbinding. Ondanks de tragedie blijven de herinneringen aan die zomeravond voortleven, een herinnering dat zelfs in de donkerste tijden, de zoektocht naar waarheid en gerechtigheid ons kan inspireren om te blijven dromen en samen te komen.
  • Recente prestatie

• tinamar heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...