Spring naar bijdragen

Macafee, Kaspersky, Panda Antivirus, of iets anders

Gast daantjedegekste

Aanbevolen reactie

• Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik vind antivir.

Had eerst Avast, deed niet zo veel bij mij.

Ik zette antivir derop, haalde er meteen 5 virussen af, en 3 torjaanse paarden..  :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  82
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

SwiszX,

Ik gebruik zelf Norton Antivirus 2006 en het werkt goed dus

Norton is voor mij goed  O0 O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 82

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

SwiszX,

Ik gebruik zelf Norton Antivirus 2006 en het werkt goed dus

Norton is voor mij goed  O0 O0

Indd, het zal wel goed werken. Maar het heeft mijn computer, en die van me ouders erg vertraagd.

Zonder norton is je computer wel sneller (vind ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  346

norton voor virusen

adaware voor spyware :)

(of hitman pro)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Norton heeft wel problemen met het toelaten van sommige programmas ik werk met avast en ccleaer en dit gaat super!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

Norton heeft wel problemen met het toelaten van sommige programmas ik werk met avast en ccleaer en dit gaat super!

dat wel idd... norton blijft m'n msn maar blokken :S zelfs als ik toelaten zeg  >:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346
Gast sebasjuh

Ikzelf gebruik NOD32 virusscanner is een perfecte virusscanner en vertraagt je pc niet zoals Norton dat wel heel erg doet.

Hiervoor had ik BitDefender en dat is ook een perfect virusscanner alleen er waren met de nieuwste versie nog geen goede cracks waardoor je elke key maar voor 1 dag kon gebruiken dus vandaar dat ik overgegaan ben naar NOD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

ik heb nu iemand die ook nod32 heeft en deze heeft hier geen torjan horse tegengehouden :) nu jij weer... haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346
Gast sebasjuh

ik heb nu iemand die ook nod32 heeft en deze heeft hier geen torjan horse tegengehouden :) nu jij weer... haha

Kijk een virusscanner is iets wat je gewoon moet kijken welke jij het beste vindt. Ikzelf heb norton gehad heb mcafee gehad en dat zijn de grote namen in de markt maar vindt ze persoonlijk niet super.

NOD32 komt gewoon als top uit de testen die er zijn geweest en ik weet niet welke versie hij had maar als je de gratis versie hebt kijk ik er niet van op dat die minder goed is als de volledige betaalde versie.

Maar ik heb zelf meegemaakt dat ik voor me oom een crack moest zoeken dat we op dezelfde sites geweest zijn en hij met zijn avast kan de volgende dag mooi een format c doen omdat zijn windows zo verneukt was en ik heb nergens last van.

Dus ja het is net wat je ervaren hebt met een virusscanner welke je kiest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

;)hehe... was idd gratis versie  ;)

ok... je hebt gelijk... maar ga in ieder geval noooooit op gratis versies af. Laat staan illegale (heb ik eens geprobeerd... was blij dat m'n norton nog 3 dagen geldig was :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Kijk een virusscanner is iets wat je gewoon moet kijken welke jij het beste vindt. Ikzelf heb norton gehad heb mcafee gehad en dat zijn de grote namen in de markt maar vindt ze persoonlijk niet super.

NOD32 komt gewoon als top uit de testen die er zijn geweest en ik weet niet welke versie hij had maar als je de gratis versie hebt kijk ik er niet van op dat die minder goed is als de volledige betaalde versie.

Maar ik heb zelf meegemaakt dat ik voor me oom een crack moest zoeken dat we op dezelfde sites geweest zijn en hij met zijn avast kan de volgende dag mooi een format c doen omdat zijn windows zo verneukt was en ik heb nergens last van.

Dus ja het is net wat je ervaren hebt met een virusscanner welke je kiest.

het blijft indd een persoonlijk iets, het ligt er net aan wat je met je internet doet. ik heb nog geen problemen gehad met mijn virusscanner al moet hij wel vaak updaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...