arie007 Geplaatst Maart 5, 2007 Bijdragen: 43 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 5, 2007 ik zoek the departed, ik heb paar keer een avi gedownload maar tijdens het converteren naar dvd bestanden geeft thefilmmachine waarmee ik werk een foutmelding. Mijn vraag dan ook, weet iemand een bittorrent link naar deze film met nederlandse ondertiteling in dvd bestanden dus geen 600-700 mb maar 4 gig en met nedondertiteling? Ik hoop graag wat te horen alvast reuze bedankt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 43
Erwin. Geplaatst Maart 5, 2007 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Maart 5, 2007 www.stealthtorrents.com tijdje geleden daar al door mijzelf gepost Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie