SwiszX Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 82 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 SwiszX, Hi jullie hadden mijn de vorige keer al geholpen met een van mijn probleem en dat wadeer ik heel erg :perfect: En er is nog een probleem ik hoop dat jullie mij deze keer helpen met mijn Ethernet Controller ik heb een Packard Bell PC 1.8 GHz 960Mb RAM Windows XP Pro SP2 ( ik ga volgende maand over stappen naar Vista Ultimate) mijn Pc merk is iStart .. Alvast bedankt.. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 82
Botjeman Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 4, 2007 ik weet niet of ik nu blind ben maar wat wil je weten? hoe je ethernet controller moet installeren? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Robin Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 ik weet niet of ik nu blind ben maar wat wil je weten? hoe je ethernet controller moet installeren? Haha, nee indd. Ik kan er ook niks uit opmaken.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
SwiszX Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 82 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Maart 4, 2007 SwiszX, Ethernet Controller instaleren is dat dan raar? ??? want bij mij staat dat hij niet te vinden is dus ik wil graag weten over jullie mij kunnen helpen om dit tereparenen. Gr SwiszX. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 82
Botjeman Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 4, 2007 ow da's een netwerkkaart :S :-[ wist ik niet eens lol maarjah, ik heb eventjes op ander forumpje gekeken en daar stond dat je waarschijnlijk er waarschijnlijk een driver nodig is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Michiel Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 nee, is niet raar. bedoel je dat je drivers zoekt voor je kaart? dan staat er onder apparaatbeheer een geel uitroep/ vraagteken. dan moet je wel weten welke kaart (merk etc) je gebruikt: Elke netwerkkaart heeft een eigen installatie bestand. En er zijn tientallen netwerkkaarten te koop/beschikbaar. Kijk eerst welke netwerkkaart jij hebt en ga dan zoeken naar drivers. 1. Rechtermuis klik op deze computer. 2. Klik dan op properties. 3. Klik dan op de tabblad genaamd: Hardware. 4. KLik dan op apparaat beheer (device manager) 5. Zoek dan naar netwerk adapter en daar staat de naam en versie van jou netwerkkaart. 6. Ga dan naar de site van jou leverancier en zoek daar de drivers op van jou netwerkkaart. (bron: computerpech) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Gast sebasjuh Geplaatst Maart 5, 2007 Delen Geplaatst Maart 5, 2007 Je moet even Everest downloaden. Zie link hieronder: http://www.lavalys.com/products/download.php?ps=CE〈=en Hiermee zoekt hij wat je precies in je computer hebt zitten. Hiermee krijg je dus ook te zien wat voor soort merk en type jou netwerkkaart is. Dit kan je dan invullen in google met "merk type driver download" en je krijgt een download link van je driver die je moet installeren dan! Succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
SwiszX Geplaatst Maart 5, 2007 Bijdragen: 82 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Maart 5, 2007 SwiszX, ik heb Everest en ik ging naar Apparaten > PCI-Apparaten > Ethernet Controller [NoDB] en dit staat er onderaan: <> Apparaateigenschappen <> Apparaatbeschrijving > Ethernet Controller [NoDB] <> Bus Type > PCI Express x1 <> Bus/ Apparaat/ Funtie > 3/0/0 <> Apparaat ID > 11AB-4364 <> ID subsysteem > 1631-E900 <> Apparaatklasse > 0200 (Ethernet Controller) <> Revisie > 12 <> Fast Back-to-Back Transactions > Niet ondersteund <> Apparaat functies [] 66 Mhz werking [x] Bus Mastering Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 82
Gast sebasjuh Geplaatst Maart 6, 2007 Delen Geplaatst Maart 6, 2007 Dit is niet de goede want je netwerkkaart zit niet op de PCI Express slot. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie