bes125 Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 95 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 4, 2007 hey, ik probeer een film om te zetten via divx2dvd en er komt bijna om de 3min video packet vervallen door fout in frame...Valt er dan een deel van de film weg?Kan iemand helpen? aub Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 95
Michiel Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 gewoon doorgaan en kijken wat het eindresultaat is. het kan zijn dat er kleine foutjes in de videofragmenten zitten maar niet alle fotjes zijn ook zichtbaar wanneer de film klaar is. je mss wel vraagtekens zetten bij de kwaliteit van de film die je hebt gedownload. helaas is niet altijd alles even goed. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
bes125 Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 95 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 4, 2007 ja maar de film heeft voorturend storingen omdat een groot deel is weggevallen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 95
Michiel Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 je hebt de film dus omgezet en al gebrand? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
bes125 Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 95 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 4, 2007 nee maar ik zie dat bij nero( bij die afstandsbediening)! en ook als ik het via vlc-speler open. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 95
Michiel Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 ok, in nero vision dus. dan ben ik bang dat de kwaliteit van je film idd slecht is geweest en dat er toch grove fouten in zitten. heb ja na het omzetten nero vision (via start smart van nero) geopend en op video bestanden toevoegen geklikt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
bes125 Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 95 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 4, 2007 ja dat heb ik gedaan! maar ik heb de film toch verwijderd omdat het niet lukte! Maar komen er vaak van die problemen voor (storingen)? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 95
Michiel Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 ik heb zi iig nog niet gehad, maar het natuurlijk altijd. ligt aan het bestand en niet aan het programma Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie