Gast jezus Geplaatst Maart 4, 2007 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 Ik heb pas geleden een aantal dvd doosjes gekocht. Het zijn 7mm slimline doosjes, dus een dunnere versie van de normale doosjes en met een smallere zijkant >>> zie hier : http://www.bigdennis.com/product_info.php?products_id=11943&language=nl Ik wil graag weten waar ik covers kan vinden voor dit formaat en hoe ik ze dan moet printen. ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
ma.blok Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 Hoi, Covers voor dit soort doosjes vind je niet bij filmcovers op internet (tis een cd afmeting) Wat je wel kun doen is een filmcover downloaden en aanpassen aan het formaat van de slimline. Met NERO coverdesigner is het allemaal aan te passen. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Michiel Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 nou het wordt dan wel moeilijk omdat je idd het formaat aan kunt passen maar de tekst op de zijkant van de dvd valt dan weg of komt scheef op de voor- cq achterzijde. kortom een hoop gedoe, beter kun je toch een paar normale dvd hoesjes halen en deze geruiken voor bv software oid O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Botjeman Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 4, 2007 kan je niet met coverXP (of zo'n gratis tool. Nero heeft ook disc cover tool)de juiste hoesformaat aankiezen daarin simpelweg het plaatje plakken (als je het op de computer heb staan) en het laten uitprinten :S of ligt ik nu heel ver uit de buurt van je bedoeling? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Michiel Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 in nero zitten een aantal standaard formaten, maar net niet e slimline dvd hoes (de dunne variant op de normale dvd hoes) vandaar de opmerking dat de rugzijde van het plaatje gaat verschuiven. kortom een hoop werk terwijl de hoesjes bijna niets kosten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Botjeman Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 4, 2007 in nero zitten een aantal standaard formaten, maar net niet e slimline dvd hoes (de dunne variant op de normale dvd hoes) vandaar de opmerking dat de rugzijde van het plaatje gaat verschuiven. kortom een hoop werk terwijl de hoesjes bijna niets kosten ik heb op google gekeken maar ik kan helaas enkel maar shareware tools voor slimline hoesje vinden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Gast jezus Geplaatst Maart 4, 2007 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 Ik heb het met UndercoverXP gdaan ...past het plaatje aan aan de grootte...tog bedankt allemaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Michiel Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 gelukt dus O0 slotje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie