SwiszX Geplaatst Maart 3, 2007 Bijdragen: 82 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 3, 2007 Hi, Kan iemand mij helpen want ik heb maar 2 Schijven een C - schijf en D - schijf eigenlijk will ik er 4 hebben voor Gamez en Downloads dus ik will vragen hoe ik dat kan doen.. Alvast bedankt... O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 82
Gast Dusszz Geplaatst Maart 3, 2007 Delen Geplaatst Maart 3, 2007 Met het programma Partition Magic kan je heel makkelijk extra schijven aan maken, en de grote daarvan bepalen!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Botjeman Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 4, 2007 Hi, Kan iemand mij helpen want ik heb maar 2 Schijven een C - schijf en D - schijf eigenlijk will ik er 4 hebben voor Gamez en Downloads dus ik will vragen hoe ik dat kan doen.. Alvast bedankt... O0 whowhowohwowhwowhwohwohw patities bedoel je (schijf opdelen in 4 delen in jouw geval). Voordat je dat doet moet je wel bedenken of je genoeg ruimte hebt om er ook daatwerkelijk nog een game op te kunnen installeren. Ik zou persoonlijk simpelweg apparte mappen maken en het daarin installeren. Is veeeeel makkelijker en kost je ook geen hoofpijn als je merk dat een spel plotseling niet meer op een patitie past :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
totalyduzz Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 205 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 botjeman.. met partition magic kun je extact bepalen welke SCHIJVEN / PARTITIES jij kleiner groter of er 1 bij maakt ... je hebt wel gelijk... maar 2 harddisks in je pc maar opdeelbaar in heel veel partities probeer partition magic maares uit werkt super Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 205
SwiszX Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 82 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Maart 4, 2007 THNX ga ik doen THNX THNX THNX O0 O0 O0 O0 O0 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 82
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie