xbox fanaat Geplaatst Maart 3, 2007 Bijdragen: 51 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 3, 2007 hallo ik heb een film gedownload (night at the museum) en het is een rar. bestand van winrar. als ik het oppen opent hij het met winrar. Ik weet niet zo goed hoe ik dit nu op dvd moet krijgen. kan iemand mij helpen? :buck: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 51
Gast Dusszz Geplaatst Maart 3, 2007 Delen Geplaatst Maart 3, 2007 zijn het meerdere rar bestandjes?? de volgende handleiding kan je hierbij helpen!! http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,14523.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Michiel Geplaatst Maart 3, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 3, 2007 idd, wanneer het meerdere bestanden zijn met je rechtermuisknop op het eerste bestand klikken (1x) en voor "hiet uitpakken" kiezen. daarna worden alle bestanden automatisch uitgepakt en ontstaat er uiteindelijk een filmbestand O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Botjeman Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 4, 2007 hallo ik heb een film gedownload (night at the museum) en het is een rar. bestand van winrar. als ik het oppen opent hij het met winrar. Ik weet niet zo goed hoe ik dit nu op dvd moet krijgen. kan iemand mij helpen? :buck: woei, goeie film... heb hem ook gedownload XD . Leuke familifilm (misschien beetje onzinnig bericht maar moest het even kwijt ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Michiel Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 dat kan, maar het is niet de bedoeling dat iedereen zijn persoonlijke mening over films hier kwijt kan ;D ;D dan wordt het een beetje rommelig en voor degene die de vraag heeft gesteld haast niet meer te volgen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Botjeman Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 4, 2007 weet maar kon het niet laten XD lol Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Michiel Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 ok ontopic dan maar weer O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
xbox fanaat Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 51 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 4, 2007 hey het is gelukt!!!!!!!!! en het is zekers een leuke film het is nog wel te volgen dus maakt niet uit dat je reageerde ik heb wel gelachen alleen jammer dat de beeld kwaliteit bij mij niet zo goed was Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 51
Gast Dusszz Geplaatst Maart 4, 2007 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 oke mooi!!! dan kan deze op slot!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Michiel Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 beeldkwaliteit is afhankelijk van hetgeen je download. volgende keer beter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie