Mside07 Geplaatst Maart 3, 2007 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/26/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 3, 2007 Ik heb saw 3 met Nl ondertiteling via btjunkie gedownload.. Het is een DivX bestand.. moet tie nu nog omgezet worden naar iets? of iets gedaan worden voordat ik m met Nero brand? Want nu lukt het dus nog niet..? wie kan me Helpen!? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Michiel Geplaatst Maart 3, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 3, 2007 ja, de film kun je omzetten mbv divx2dvd. de bestanden daarna mbv nero branden O0 link: http://www.brothersoft.com/downloads/divx2dvd.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Mside07 Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/26/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 4, 2007 Jaaa dankje het is gelukt.. maarrr, ik had dus een torrent gedownload incl NL subs.. en nu heb ik het geconverteerd en gebrand maar nu heb ik geen ondertiteling in de film! dit kwam er trouwens wel te staan bij ConvertXtoDvd "Discarding subtitle stream - i dont have a decorder for that format" heeft dit er iets mee te maken? wie kan me helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Michiel Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 zat de ondertiteling er los bij of was deze in de film gebakken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Mside07 Geplaatst Maart 5, 2007 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/26/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 5, 2007 ik geloof dat tie er in zit want als ik m afspeel via de computer krijg ik er griekse ondertiteling bij.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie