punker Geplaatst Maart 3, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 3, 2007 ik heb night at the museum gedownload met ondertitels en al,daarna draaide ik hem af op winamp(beeld en geluid oke), daarna ging ik hem branden met nerovision, na voltooiing had ik in de dvd speler wel beeld maar geen geluid,wie weet de oplossing hiervoor? Mijn tweede vraag is :inlezen bij nerovision duurt ongeveer net zolang als de film,is er een progamma wat niet zolang duurt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Michiel Geplaatst Maart 3, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 3, 2007 om met je 2e vraag te beginnen: het inlezen (encoden) is een complex verhaal, nero moet de hele film op delen in kleine delen en deze vervolgens weer aan elkaar zetten. dit allemaal om de film goed te laten lopen. daarnaast bestaat de film uit een aantal VTS bestanden die eveneens aan elkaar gezet moeten worden. de snelheid waar dit mee gebeurd is echter wel afhankelijk van je processor en van allerlei andere programma's die open staan. tip: het encoden alleen doen wanneer er geen andere programma's open staan en je pc schoon houden. mbt je 1e vraag: wanneer je de dvd speler op je pc afspeelt heb je dan wel geluid? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie