Gast justusfortuyn Geplaatst September 1, 2005 Delen Geplaatst September 1, 2005 ik heb een spel gedownload en hij is al een tijd 100% alleen staat er nu : Done, share ratio: 289%, will seed indefinitely. dit staat er al zeer lang. en ik vraag me af wat et betekend en vooral hoe lang het nog gaat duren voordat het echt klaar is!!?? kan iemand helpen? alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst September 1, 2005 Delen Geplaatst September 1, 2005 Hij is al klaar met downloaden. Aangezien jij hebt ingesteld op je client dat hij oneindig door moet gaan met seeden doet hij dit ook. Seeden is trouwens het delen van het bestand, heeft dus niets meer met jouw download te maken. Ik weet niet welke client je gebruikt, maar bij de meeste clients is in te stellen dat hij bijvoorbeeld door zal seeden tot 100%/200%/30mins/enz. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.