Botjeman Geplaatst Maart 2, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 2, 2007 Ok hier is mijn probleem ik heb net the sims 2 seizoenen gedownload en geinstalleerd (serial en crack gevonden). Nu vraagt ie op het einde sims 2 updater (instert sims 2 dics) deze heb ik wel (gebrand) maar deze had ik al voordat ik de uitbreiding had gedownload. Nu heb ik dit probleem eerder gehad en ik heb zojuist al een mini image geprobeerd maar ik krijg maar niet het berichtje weg. Heeft iemand een idee hoe ik dat updater shit kan ontwijken. Of moet ik simpelweg eerst the sims 2 update downloaden en dan een uitbreiding? bedankt Botjeman Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie