Gast jezus Geplaatst Maart 1, 2007 Delen Geplaatst Maart 1, 2007 hoe kan het dat ik geen geluid heb met windows vista ultimate :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 1, 2007 Delen Geplaatst Maart 1, 2007 Staat er een kruisje door dat luidsprekertje rechtsonderin?? Zoja dan meot je ff je drivers van je geluidskaart instaleren!! had ik ook! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast sebasjuh Geplaatst Maart 2, 2007 Delen Geplaatst Maart 2, 2007 hoe kan het dat ik geen geluid heb met windows vista ultimate :-[ Gewoon op de website van jou geluidskaart merk zoeken naar goede drivers voor Windows Vista Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Maart 2, 2007 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst Maart 2, 2007 bij mij was het met een windows update opgelost Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gast jezus Geplaatst Maart 2, 2007 Delen Geplaatst Maart 2, 2007 waar kan ik zien wat het merk van mijn geluidskaart is.. :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst Maart 2, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Maart 2, 2007 configuratiescherm> hardware > geluidsapparaten daar moet het ergens staan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Gast jezus Geplaatst Maart 2, 2007 Delen Geplaatst Maart 2, 2007 er staat High Definition audio apparaat waar kan ik de driver vinden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
ma.blok Geplaatst Maart 2, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Maart 2, 2007 Hoi, Dat is het soort geluidskaart die je hebt. Staat er niet ergens een merk; intel of realtek? Is wel belangrijk anders zou je de verkeerde driver kunnen installeren. Configuratiescherm->systeem zou iets over moeten staan. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie