Gast wander.rook Geplaatst Maart 1, 2007 Delen Geplaatst Maart 1, 2007 Hallo, Ik heb een film van internet gehaald met lime wire (pluk van de petteflet) Nou wil ik deze graag branden zodat ik hem kan afspelen in de dvd speler het is een videofragment (avi) ik heb wat geprobeerd met uitpakken met WINRAR en Video converter maar het heeft niets opgeleverd Wie kan mij helpen?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
mitsie007 Geplaatst Maart 1, 2007 Bijdragen: 114 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/07 Status: Offline Actief: Maart 1, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Maart 1, 2007 ik gebruik divx naar dvd, te downloaden op duken.nl en dan brand ik met nero... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 114
Gast wander.rook Geplaatst Maart 1, 2007 Delen Geplaatst Maart 1, 2007 heb dat geprobeerd maar hij vraagt iets over video ts en audio ts Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
mitsie007 Geplaatst Maart 1, 2007 Bijdragen: 114 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/07 Status: Offline Actief: Maart 1, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Maart 1, 2007 Welk programma vraag daarom? Je moet iets specefieker zijn in je antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 114
Gast wander.rook Geplaatst Maart 1, 2007 Delen Geplaatst Maart 1, 2007 sorry, ik heb het geprobeerd met soft pepper video converter 1.0 ik laat hem converteren (output format) naar mpeg 1,2 (dvd,svcd,vcd) en dan prbeer ik hem te branden met dvd shrink maar het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
mitsie007 Geplaatst Maart 1, 2007 Bijdragen: 114 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/07 Status: Offline Actief: Maart 1, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Maart 1, 2007 gebruik deze link: http://www.duken.nl/content/view/405/5/ Hier staat hoe je ondertiteling onder een film krijgt... Voor jou natuurlijk niet van toepassing, maar verderop staat de uitleg van het programma divx2dvd. Een superprogramma! Als je dan vervolgens gaat branden met Nero (wat ook op die site beschreven staat) kan je je film afspelen op dvd... het is even uitvogelen hoe het allemaal moet, maar het lukt vast wel. Succes O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 114
Gast wander.rook Geplaatst Maart 1, 2007 Delen Geplaatst Maart 1, 2007 bedankt ik zal het proberen je hoort wel als het gelukt is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
mitsie007 Geplaatst Maart 1, 2007 Bijdragen: 114 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/07 Status: Offline Actief: Maart 1, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Maart 1, 2007 oke succes O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 114
Gast wander.rook Geplaatst Maart 1, 2007 Delen Geplaatst Maart 1, 2007 hallo nog 1 vraagje waar kan ik dat progamma divx2dvd downloaden kan het nergens vinden teminste wat het zelfde is als op de pagina van de uitleg om te converteren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
mitsie007 Geplaatst Maart 1, 2007 Bijdragen: 114 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/07 Status: Offline Actief: Maart 1, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Maart 1, 2007 Die staat daar, helemaal bovenaan, wel bij. Om het je makkelijk te maken de link: http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,57/Itemid,69/ [glow=red,2,300]Nogmaals succes[/glow] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 114
Gast wander.rook Geplaatst Maart 2, 2007 Delen Geplaatst Maart 2, 2007 Hallo, het lukt nog steeds hij geeft de volgende fout melding: Fout bij schrijven videodata:transcoderen mislukt burn proces failed an eror log file was created that can be very helpful in diagnosing problems. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
mitsie007 Geplaatst Maart 2, 2007 Bijdragen: 114 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/07 Status: Offline Actief: Maart 1, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Maart 2, 2007 Die fout is waarschijnlijk bij Nero of niet??? :-\ Ik heb echt geen idee... Je kunt de fout op internet opzoeken, misschien dat dat helpt. succes O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 114
Michiel Geplaatst Maart 2, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 2, 2007 ok, eevn samengevat: - film gedownload (avi) - divx2dvd gedownload - divx2dvd geopend (na installatie) en bij bronbestand je film geselecteerd - aangegeven in welke map je de geconverteerde (omgezette) film wilt hebben - op "converteren" geklikt - na het converteren heb je een audio TS map en een video TS map - dat is goed en als het goed is is de audio map leeg (geluid zit bij je film in) - nero start smart geopend en dvd video maken aangeklikt - nu opent nero vision zich en daar klik je op videobestand toevoegen - nu de video TS map selecteren en dubbelklikken - de bestandjes (cd iconen) allemaal selecteren (blauw maken) - op invoegen klikken - dan geeft nero vision de melding of je de bestandjes aan elkaar wil zetten of los wil hebben - aan elkaar laten zetten (je wilt natuurlijk 1 hele film) - daarna kun je nog verschillende dingen doen zoals een menu maken etc - het menu doorlopen en uiteindelijk op "burn" klikken - na een tijdje staat je film op dvd klopt het zo? zoniet dan horen we het wel O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Gast wander.rook Geplaatst Maart 4, 2007 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 Hallo Ik heb het hele proces gevolgd zonder problemen of storingen maar er staat niets op de dvd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Michiel Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 op het einde kun je de locatie kiezen waar het bestand naar toe geschreven moet worden. daar moet je de dvd brander selecteren. het kan zijn dat het bestand nu ergens op je pc is weggeschreven. heb je btw de brander wel horen werken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Gast wander.rook Geplaatst Maart 4, 2007 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 Nee ik heb de brander niet horen werken en ben er toen 8ter gekomen dat ik de dvd brander niet geselecteerd had maar het is gelukt eindelijk bedannkt voor de moeite Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Michiel Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 graag gedaan/ geen probleem, goed dat het uiteindelijk gelukt is O0 slotje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie