zaagsel Geplaatst Februari 27, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 27, 2007 Hallo, ik ben Bert "bijnaam zaagsel", (dit omdat ik het oudste lid ben van een band die Oud Hout heet) Ik ben een groot liefhebber van live muziek, en ik ben muziek dvd's aan verzamelen. Aangezien dit een nogal prijzig verhaal aan het worden is ga ik me maar toeleggen op het zelf downloaden. En als ik daar dan toch mee bezig ben kan ik er ook wel eens een filmpje tussendoor doen. Aangezien ik een behoorlijke digibate ben leek dit me het juiste podium om het e.e.a. te leren. Vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
ma.blok Geplaatst Februari 27, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Februari 27, 2007 Hoi Bert, Van harte :welkom: Iemand uit de muziekindustrie die via internet muziek download? Het moet niet gekker worden ;D ;D (de directeur van BREIN die muziek aanbied ;D ;D) Maar in iedergeval veel plezier. O ja, als je vragen hebt graag in de daarvoor bestemde topics. dat houd het overzichtelijk O0 Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Robin Geplaatst Februari 27, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 27, 2007 Hallo Bert, Natuurlijk ook namens mij van harte :welkom:! Voor het downloaden van DVD's, software en muziek zit je hier helemaal goed. Net wat marcel zegt, stop je vraagt in het goede topic dat houd 't overzichtelijk voor ons. Veel succes en plezier, Groetjes, Robin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Eagles Geplaatst Maart 2, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Maart 2, 2007 welkom als er vragen zijn horen wij het wel heb je even niets te doen? kijk dan eens in de huiskamer! of de chat natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
maxke006 Geplaatst Maart 2, 2007 Bijdragen: 788 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 3, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 2, 2007 :welkom: Bert Alles is al uitgelegd door de andere ENJOY Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 788
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie