PCer Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 52 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/07 Status: Offline Actief: November 5, 2013 Delen Geplaatst Februari 21, 2007 Ik dowload met Utorrent ik heb me poorten in de Gigaset SX551 open gezet en in de windows firewal heb ik een uitzonderig gemaakt voor Utorren, maar het downloaden gaat nog niet al te snel maar rond de 30 kb/s Wie kan mij helpen [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 52
Eagles Geplaatst Februari 27, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Februari 27, 2007 hoe staan de seeder, leecher verhoudingen? en hoeveel connect hij er? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
totalyduzz Geplaatst Februari 27, 2007 Bijdragen: 205 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 27, 2007 ik zit in hetzelfde schuitje als jij pcer .. gigaset sx551 is volgens mij zelf gewoon niet zo snel :-\ ik heb al geportforward en ook uitzonderingen gemaakt enzo.. maar nog steeds 30kb - 50kb 1x had ie 180 kb .. toen had ik van een site zo'n 20 trackers erbij ingegooid.. probeer dat eens rene.h Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 205
PCer Geplaatst Februari 27, 2007 Bijdragen: 52 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/07 Status: Offline Actief: November 5, 2013 Auteur Delen Geplaatst Februari 27, 2007 hoe gooi je er dan trackers bij en wat zijn dat dan precies Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 52
totalyduzz Geplaatst Februari 27, 2007 Bijdragen: 205 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 27, 2007 trackers kun je via de eigenschappen scherm toevoegen in je utorrent download ik had een site (trackers.com ofzo) maar die is er niet meer daar kon je je download intypen en ga hij een lijst met trackers die plaats je bij de tracker die er standaard bij zit "bij utorrent met rechtermuisknop op je download klikken en dan staat bij general :Trackers (separate tiers with an empty line) dat staat er dan.. daar plak je al die trackers in en vult overal een witregel tussen ... dan schiet hij de lucht want je zit meestal maar aan 1tje vast maar als je meer invoert vind hij ook meer seeders een meer leechers (ook meer uploaders maar dat kun je uitzetten) sorry dat ik die site niet meer weet als iemand wel zo'n site weet even melden please rene.h Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 205
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie