smartass Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 21, 2007 heey op deze site staat een handleiding hoe je een sub onder je film kan zetten met virtualdub. http://www.filmrip.com/tutorials/subsinfilmszetten.php alleen ik blijf hangen bij onderdeel 3, waar ze zeggen dat je de grootte van je sub moet aanpassen naar 72 met sub station alpha. ik kan in dit programma nergens de optie vinden om de tekstgrootte aan te passen.. waarschijnlijk kijk ik er overheen ofso maar... weet iemand hoe dit moet? ??? alvast bedankt.. greetz smartass Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
ma.blok Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Februari 21, 2007 Hoi, Ga je nou over een handleiding van een andere site hier je vraag stellen?? ts ts Hier; http://www.duken.nl/content/view/405/5/ srttossa downloaden en installeren enne laat ik niet meer merken dat je ook bij andere sites kijkt, foei! ;D ;D ;D ;D Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Michiel Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 21, 2007 haha, idd in de srt2ssa converter kun je de tekstgrootte aanpassen. mijn ervaring is dat de tekstgrootte eigenlijk precies goed is die hoef je dus niet aan te passen. de kleur daarintegen wel. deze staat standaard op geel, maar wit is natuurlijk mooier. de handleiding die marcel gaf beschrijft hoe je dit veranderd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
smartass Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Februari 21, 2007 haha ik heb die site zelfs via duken.nl, ;D volges mij gaf yvonne die een keer in een topic, maar wees gerust, normaalgesproken doe ik de subs onder m'n film zetten met de handleiding van deze site, alleen deze keer werkte dat niet omdat de film niet in tmpgenc geladen kon worden tnx voor jullie hulp greetz smartass Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
Michiel Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 21, 2007 geen probleem man, overigens wel gelukt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
smartass Geplaatst Februari 27, 2007 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Februari 27, 2007 ja.. met dit proggie hoefde ik de tekst grootte helemaal niet aan te passen.. dus het is gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie