graddes Geplaatst Augustus 27, 2005 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/17/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Augustus 27, 2005 Ik heb een probleem met het programma winavi. Steeds als ik met dit programma avi- files omzet naar DVD en deze vervolgens in de DVD-speler af speel, verspringt de film. Om de tien minuten verspringt de film terug naar een eerder tijdstip.. Ik moet daardoor steeds weer naar voren \"spoelen\". Weet iemand hoe ik dit op kan lossen en waar het aan ligt. Het kan ook zijn dat het helemaal niet aan winavi ligt. Maar dit komt echt alleen maar voor wanneer ik winavi heb gebruikt. ps: wanneer ik het dvd bestand, omgezet door winavi op de computer afspeel verspringt ie niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Gast quistler Geplaatst Augustus 28, 2005 Delen Geplaatst Augustus 28, 2005 het ligt dan vast aan de dvd speler. ik gebruikte ook altijd winavi maar had nooit last van dat probleem. prober ook eens je dvd op en andere dvd speler af te spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.