blanckaert Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 21, 2007 ik kan the departed dat ik heb gedonwlaod via bittorrent niet afspelen met bsplayer of met mediaplayer ( ik krijg dan 3 schuin strepen over mijn beeld en mijne film staat er 3 keer tegelijk op.) maar ik kan dat wel fatsoenlijk met nero . maar ik krijg die ondertiteling niet bij nero.. kan iemand mij helpen ? ... ik heb de onderteling in dezelfde map gezet en ook de namen is allemaal in orde... hulp zou dankbaar zijn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
ma.blok Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Februari 21, 2007 Zijn jouw video bestanden .avi of staat er VTS? Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
blanckaert Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 21, 2007 ale das raar bij bestandtype sta nu : BSplayer file Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast jezus Geplaatst Februari 21, 2007 Delen Geplaatst Februari 21, 2007 hoe heten de file(s)...is het er 1 of zijn het er meerdere ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
blanckaert Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 21, 2007 1 veronderstel ik , ik begrijp het niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
ma.blok Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Februari 21, 2007 Hoi, Omdat je bsplayer hebt geïnstalleerd "denkt" je computer dat dat de belangrijkste speler is. Wil je dat de mediaplayer van windows de "belangrijkste" moet je even het volgende doen; Start je windows player->selecteer extra->opties->het tabblad bestandstypen->alles aanvinken Maar staat er achter de filmnaam avi of vts of zoiets? Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
kaasbroodje Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Februari 21, 2007 gebruik anders gewoon vlc http://www.videolan.org/vlc/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
totalyduzz Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 205 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 21, 2007 gewoon even posten of het vts of avi is... met avi en de namen zijn hetzelfde moet de ondertitelling het gewoon doen.. met vts en de namen zijn hetzelfde doet de ondertitelling het gewoon niet en moet je van je ondertiteling bestandje een andere extentsie maken volgens mij is die extensie ssa :-\ ofzoiets rene.h Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 205
Michiel Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 21, 2007 om je film op je pc te kunnen kijken kun je idd het beste VLC player gebruiken. dar kun je je filmbestand (waarschijnlijk avi) inladen en je ondertitel (srt) en vervolgens kijken. wil je nu de film op een dvd branden, en daar ga ik vanuit gezien je het over nero hebt, zul je de ondertiteling in je film moeten zetten. oftwel je film ondertitelen. hiervoor heb je een aantal programma's nodig en je zult her eea moeten doen. het beste is het om deze handleiding rustig en goed door te lezen en vervolgens aan de slag te gaan. dan moet het goed komen. handleiding: http://www.duken.nl/content/view/405/5/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie