sep Geplaatst Februari 20, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 20, 2007 zijn er met Mirc veel films met NL SUBS ER IN GEBRAND?????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
totalyduzz Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 205 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 21, 2007 dat betekent dat er in de films een ondertiteling inzit die je er niet meer uitkrijgt duss gewoon in opgeslagen om het zo te noemen als het nederlands is kun je gewoon die film downloaden hoor... niks mis mee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 205
sep Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 21, 2007 Dat weet ik wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
Gast jezus Geplaatst Februari 21, 2007 Delen Geplaatst Februari 21, 2007 totalyduzz hij bedoelt of er op MIRC veel NL ondertitelde films zijn :-[ maar om antwoord te geven op je vraag : ik zou het niet weten want ik download niet met MIRC. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
totalyduzz Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 205 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 21, 2007 ja ik zie het.. ik download ook niet met mirc maarja ik weet niet of dat sneller gaat ja of nee.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 205
Rick1324117102 Geplaatst Maart 10, 2007 Bijdragen: 136 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 43 Delen Geplaatst Maart 10, 2007 Geplaatst door: sep zijn er met Mirc veel films met NL SUBS ER IN GEBRAND?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh? Neuh, eigenlijk niet... ??? Maar begrijp ook niet helemaal waarom dat erin moet zijn gebrand, je kunt toch ook gewoon de film downloaden via mIrc en dan de sub erbij zoeken, op http://www.divxworld.nl/zoeken.htm Geplaatst door: totalyduzz ik download ook niet met mirc maarja ik weet niet of dat sneller gaat ja of nee. Met mIrc downloaden gaat over het algemeen wel sneller, maar is niet gemakelijker... Het is altijd ff zoeken naar een goeie bot, enz. Greetzzzz [move]BoBo[/move] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 136
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie