Spring naar bijdragen

cd\'s naar 1 cd ben hopeloos!

Gast charlie

Aanbevolen reactie

Gast dikkekuzzlinda

hey,

ik ben al aardig handig in het branden van dvd\'s maar heb nog 1 probleem...

vaak zijn films die ik download met torrent opgedeeld in 2 of meerdere cd\'s zodat je meerdere delen krijgft (duh) maar als ik op mijn manier een film brand op een dvd moet ik die delen eerst joinen...nu heb ik daar 3 programma\'s voor gebruikt (avi joiner, easy video joiner en super video joiner...helaas zijn vban alle 3 de programma\'s de trial versie verlopen zodat ik die niet meer gebuirken kan...

ik heb alles afgezocht en gevraagd naar hoe ik die dan tog van te voren kan joinen...en iedereen komt met antwoorden dat ik die gewoon met dvd santa en nero bij elkaar kan brengen maar dat is niet waar want dan krijg ik nog vob\'s van 3 cd\'s lang en dan werkt het dus met mijn manier al niet meer....

heeft iemand een idee of er tog ergens een gratris programma is die kan joinen en of anders een registratie code heeft van avi joiner ofzo? en nee, kraken lukt ook niet...

ook avi-mux (ook een programma) is geen goed programma want die doet het niet goed

aub kan iemand mij helpen?? is moviemaker van windows XP daar een gesxchikt programma voor? liefst anders suggesties

groeten linda

ps: virtual dub is ook geen oplossing ,,, dat vind ik zo\'n raar programma, klopt nix van!! want daarmee looppt het geluid daarna niet meer synchroon :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 5 weken later...
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

anders de trials versies kopen of beter zoeken naar een key op bv www.astalavista.com :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
  • 2 maanden later...

• Bijdragen:  65
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

hallo

ik doe dat met win avi video converter

je zorgt dat de files bij elkaar in 1 map staan dan tegelijk omzetten naar een dvd bestand .heb wel gemerkt dat je ze even van naam moet wijzigen want automatich leest die ze omgekeerd dus eerst 2 dan 1 maar als je er even 2 en 1 voorzet is dat opgelost

dus voor 2 -1 en voor 1- 2maar dat lijkt me duidelijk

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 65

Halloa!

Alles wat je met al die programma\'s moet doen om je film samen te voegen,

kan je met een programma!

Met Nero7, met alle upgrades, kan het binnen een paar uur.

Helaas zijn de makers niet zo aardig geweest om er een trail version van aan te bieden, dus je moet het dus kopen, of downloaden... :evil:

Groetjes,

itchy [img size=250]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/santagonecooko.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...