bigga Geplaatst Februari 20, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 20, 2007 ik ben Daryll. ik ben hier op deze site gekomen omdat ik soms af en toe vragen heb over pc's en dvd's ed. ik heb redelijk wat verstand over downloaden met torrents newsgroups mirc etc. dus ik zal ook wel vragen beantwoorden van andere leden. en hopelijk kunnen hun ook mij vragen beantwoorden. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
maxke006 Geplaatst Februari 20, 2007 Bijdragen: 788 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 3, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 20, 2007 :welkom: Bigga Dat je antwoorden gaat krijgen daar twijfel ik niet over O0 als je een vraag hebt gewoon in het juiste topic stellen en de antwoorden komen vanzelf veel plezier en ENJOY Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 788
Gast jezus Geplaatst Februari 20, 2007 Delen Geplaatst Februari 20, 2007 welkom bij Duken.nl :welkom: leuk dat wéér iemand zich aanmeld bij duken...we hopen al je vragen te kunnen beantwoorden... Daantje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
totalyduzz Geplaatst Februari 20, 2007 Bijdragen: 205 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 20, 2007 misschien zou er wat minder zichtbaar moeten zijn voor niet leden.. dan zo'n berichtje van (deze pagina is alleen bereikbaar voor leden login of registreer) zoiets is maar ideetje... zo komen er meer mensen die zich aanmelden en de nut van deze site inzien en zo ook blijven hangen.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 205
ma.blok Geplaatst Februari 20, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Februari 20, 2007 Hoi BIGGA, :welkom: op de site. Hoe meer zielen hoe meer vreugd en iemand met kennis van het een en ander is natuurlijk altijd goed. Veel plezier! Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie