Spring naar bijdragen

Film op zijn kop

Gast zands142

Aanbevolen reactie

Ik heb een Xvid gebrand op een CD met NERO. Dit gaat allemaal zonder problemen. Ook wordt de film afgespeeld op de DVD speler. Het probleem is echter dat de film op zijn kop wordt weergegeven.

Hoe kan ik dit voorkomen?

Waarschijnlijk een simpele oplossing maar een beginner zoals ik staat voor een raadsel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25038
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

loaddown schreef:

Ik heb een Xvid gebrand op een CD met NERO. Dit gaat allemaal zonder problemen. Ook wordt de film afgespeeld op de DVD speler. Het probleem is echter dat de film op zijn kop wordt weergegeven.

Hoe kan ik dit voorkomen?

Waarschijnlijk een simpele oplossing maar een beginner zoals ik staat voor een raadsel.

Nog nooit van gehoort. Weer een apart probleem op duken.nl... ik ga op onderzoek uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...