PCer Geplaatst Februari 18, 2007 Bijdragen: 52 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/07 Status: Offline Actief: November 5, 2013 Delen Geplaatst Februari 18, 2007 Ik dowload met Utorrent ik heb me poorten in de Gigaset SX551 open gezet en in de windows firewal heb ik een uitzonderig gemaakt voor Utorren, maar het downloaden gaat nog niet al te snel maar rond de 30 kb/s Wie kan mij helpen [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 52
totalyduzz Geplaatst Februari 18, 2007 Bijdragen: 205 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 18, 2007 klopt heb ik ook... bij sommige downloads had ik veel trackers bij in gegooid en vloog hij ineens omhoog naar de 180 kbs (nog steeds niet veel maar beter) maar dat was maar bij 1 download duss ik weet niet of het aan het portforwarding ligt er was altijd zo'n site waar je je download kon intypen en zocht hij daar trackers bij maar die site ben ik kwijt :'( sorry Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 205
PCer Geplaatst Februari 18, 2007 Bijdragen: 52 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/07 Status: Offline Actief: November 5, 2013 Auteur Delen Geplaatst Februari 18, 2007 wat zijn eigenlijk trackers Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 52
Robin Geplaatst Februari 19, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 19, 2007 Het centrale distributiepunt wordt tracker genoemd. Men wordt met de tracker verbonden zodra een torrentbestand wordt geopend door een BitTorrent-client. In dit torrentbestand staan de kenmerken van de torrent, zoals de locatie van de tracker en de omvang van het bestand of de bestanden die in de torrent worden uitgewisseld. De tracker houdt bij welke gebruikers het bestand al hebben of nog bezig zijn met de download. Diegenen die het hele bestand al hebben en alleen nog maar uploaden worden seeders genoemd, zij die nog bezig zijn met zowel up- als downloaden van het bestand, leechers. Bron: www.wikipedia.org Eingelijk wist ik 't zelf ook niet precies, dus heb 't maar is opgezocht.. : :redface: Maar even terug naar je probleem. Heb je inmiddels al gepoortforward? Groetjes, Robin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
PCer Geplaatst Februari 19, 2007 Bijdragen: 52 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/07 Status: Offline Actief: November 5, 2013 Auteur Delen Geplaatst Februari 19, 2007 portfardering is tog een poort open zetten in je router zoals op de site www.portforward.com is beschreven dat heb ik ook gedaan. als je op de button drukt test of u poort juist wordt door gestuurd zegt dat de poort gewoon open staat. Maar het downloaden gaat nog steeds langzaam Wie kan me helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 52
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie