Gast Milan Geplaatst Augustus 27, 2005 Delen Geplaatst Augustus 27, 2005 Hallo, Ik ben nieuw in het gebruik van Nieuwsgroepen, en ik heb een probleem. Ik gebruik Newsleecher, en mijn provider is Hccnet. als ik iets wil gaan downloaden. (Ik kan wel groepen zien, dat heb ik allemaal goed gedaan) staat er Error Occurred: Unable to Logon. Server Response. Volgens mij heeft Hccnet een Login nodig, maar ik weet niet wat je daar moet invullen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 27, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 27, 2005 staat vast wel op de site van HCC. Maar als je je eigen gegevens niet weet moet je anders even bellen met HCC net Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast quistler Geplaatst Augustus 27, 2005 Delen Geplaatst Augustus 27, 2005 dat zelfde probleem had ik bij zeelandnet. sindskort heb je daar een username en pass nodig. na even rondsnuffelen ben ik er achter gekomen dat het je username en pass is van je personlijke pagina. (waar je onder andere de data verkeer kan zien) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast gijsbj Geplaatst Oktober 22, 2005 Delen Geplaatst Oktober 22, 2005 wie kan mij helpen ik kom niet meer op de site van beuqen.nl hij geeft de fout zoals HTTP-fout403 wie kan mij aan een oplossing helpen alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.