Spring naar bijdragen

dl aan bieden,maar niet doen

josnixs

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  94
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  53

Hey Hero member Robin.,

Ik doe dit ff op een openbaar forum jij bied mij tot 3x toe aan een cd te dl er staan denk ik wel 5 linken van andere dan vraag je weer welke de goede is dan weer waar hij staat en dan krijg je een Pm van laat het maar na 3 wkn en dan ben je beledigd

Kom niet met smoesjes aan ik ben zo druk met school all over the place staan er berichten van je van snachts tot smorgens zie ik je naam online staan

Bij deze wil ik ook ff ont krachtigen dat jij de nav cd voor mij gedl zou hebben ja je hebt hem overal gezien in newsgroupen maar zonder link.

Neem een voorbeeld aan Impy en Eagles deze mannen kunnen het duidelijk wel en geven ook de links waar de cd staat,zeg gewoon eerlijk sorry ik kan het ook niet en doe dat niet in een PM

Dit staat hier omdat het nu net lijkt dat jij mij geholpen hebt je hebt me 3 wkn aan het lijntje gehouden resultaat ik heb hem nu zelf moeten dl.

Het zou een goede zaak zijn als dit gewoon geplaatst wordt voor mij is het ook einde verhaal

Maar iedereen moet wel ff weten hoe het echt zit de groeten Josnixs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 94
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Jos,

Ik denk dat jij je diep moet schamen. Ik ben 'n kind van 13, zit op 't VWO en heb 't er hartstikke moeilijk. Ik kan me klas nog maar net bij houden.

Uit beleefdheid heb ik aangeboden het voor jou te downloaden, omdat je het zelf niet kon. Ik heb er geen tijd/zin/ect voor gehad. Als jij dan 't lef heb om "zielige" mailtjes naar mij te sturen, dat je het zelf nie kan enzovoort, en dit topic te maken waar je me nog dieper de grond in boort, denk ik dat je je zelf echt moet na gaan of dit wel zo ver is en of je wel eerlijk bezig bent.

Groeten

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25041
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

josnixs... Wat moet ik hier over zeggen.

Robin is een erg goed lid van DukeN.NL. Is veel aanwezig en help veel mensen.

Ik begrijp uit het verhaal dat jij bepaalde software niet kon downloaden en Robin zo vriendelijk is om dit voor jou te doen. Robin heeft hier geen tijd voor gehad en dan plaatst je zo een bericht? Een bericht plaatsen op het forum is even wat minden werk dan wat downloaden voor jou.

Ik zou zeggen, Kan je het zelf niet downloaden dan loop je naar de winkel en koop daar je software. Maar niet zo lopen zeuren op onze leden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...