Spring naar bijdragen

Vraagje over µTorrent (zuster programma van Bittorent)

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  102
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  472
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38

Hallo

Mijn naam is Ben en ik heb een probleem met µTorrent. Ik hoop dat iemand van jullie mij er mee kan helpen. Ik ben namelijk een bestand via ùTorrent aan het downloaden. Nu komt het! Hiervoor heb ik ook al bestanden met het programma gedownload en dat gaf geen probleem. Nu dit bestand is echt bijna binnen nog 0.7% en het is er, maar nu heeft mijn download besloten om alles verder te downloaden aan 0.1kb/s en dit gaat echt niet vooruit. Weet misschien iemand hoe dat ik mijn download terug normaal kan instellen? Niet dat ik iets veranderd heb aan mijn istellingen hoor, maar kom. En rarara mijn upload doet het natuurlijk nog wel op volle kracht. Nog even en ik sta op smallband ;). Jullie zijn natuurlijk al op voorhand bendankt.

Groetjes Ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 102
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Beste Ben,

Het probleem is, is dat niemand 't volle bestand heeft waarvan jij kan downloaden. Daardoor gaat je downloadsnelheid heel erg omlaag.

Natuurlijk kunnen mensen van jou nog wel uploaden, die minder % hebben dan jij, hierdoor blijft je upload snelheid hoog.

Er zit niks anders op dan wachten.

Tip: Laat je computer s'nachts even aanstaan, want dat is half amerika online.. ;)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  105
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Tip: Laat je computer s'nachts even aanstaan, want dat is half amerika online.. ;)!

Aan die tip heb ik zelf nooit gedacht, goeie tip O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 105

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Dankje. ;)

Ik doe 't ook heel vaak, 't werkt echt..  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

Hey

Je bent bedankt voor de goede tip O0

Maar eu, nu heb ik een volgend probleem ;) Het bestand dat ik gedownload heb is nu binnen, maar toen ik het wou uitpakken zegt het programma: ( ik pak uit met 7-zip ) CRC mislukt in ,dan de bestandsnaam, iso. bestand is beschadigd. Hmm, en ik dacht ik zal het eens door QuikPar sturen, ( wrs helemaal niet nodig  ;D ) maar daar zegt het dat er 1 herstelblock is maar dat herstel niet nodig is. En natuurlijk weet ik nu niet meer wat te doen.

Oke jullie zijn al weer op voorhand bedankt.

Groetjes Ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 102

• Bijdragen:  105
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Iso is eigenlijk een bestand dat je op een CD zou moeten zetten, maar je kan ook een programma gebruiken ( Ik gebruik altijd alcohol 120% ) om net te doen of het bestand op de CD staat. Download dus alcohol 120% ( Zijn ook nog wat andere maar deze werkt het lekkerst ) en instaleer hem. Dat is niet zo moeilijk, even lezen wat er op het scherm staat. Als die is geinstaleerd ga je naar deze computer, als het goed is zie je daar een virtuele cd-rom drive staan. Je klikt erop met de rechter muisknop en dan image invoeren. Je zoekt het bestand dat je wil instaleren, aanklikken en als het goed is krijg je dan het instalatie scherm van de game.

Ik hoop dat het een beetje te begrijpen is, want ben nog een beetje een groentje op deze site :P. Suc6 ermee O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 105

• Actief:  

hey

Eum, ik heb het juist nog eens proberen uit te pakken met Winrar, en dit zegt dat part48 een corrupt bestand is. All de bestanden hebben een grote van 47mb behalve dan het laatste bestand part48 dat is maar 15mb en het is geen game maar een programma ;). Maar je uitleg is duidelijk hoor  :cool2:

Groetjes Ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 102

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...