JForce Geplaatst Februari 15, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 15, 2007 Naar aanleiding van post van DukeN op tweakers.net ben ik erg op zoek naar een het programma splitview. Ik heb de test versie maar deze zal zeer binnenkort verlopen. Ik hoopte dus eigenlijk hier wat hulp te vinden voor een langer houdbare versie van splitview. Dit programma gebruik ik om op mijn breedbeeldscherm vensters snel te verdelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
JForce Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 21, 2007 :'( is er dan niemand hier die me kan helpen? Het is echt een superhandig programma alleen gewoonweg te duur voor een student (lees: mij). Het zou echt heel fijn zijn als er iemand de key, crack, serial of net wat kan opduiken voor mij. Ik krijg het namelijk nergens gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
ma.blok Geplaatst Februari 21, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Februari 21, 2007 Hoi, Kan niets garanderen maar probeer hier maar eens. http://www.easywarez.com/index.php?act=src&search=splitview&SUBMIT2.x=6&SUBMIT2.y=6 Succes Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie