Spring naar bijdragen

intervideo media file

Gast Biocount

Aanbevolen reactie

Hallo allemaal,

Ik heb nu twee keer de kameleon 2 gedownload als een intervideo mediafile

volgens eigenschappen en mpeg file van 702 mb. Bij het afspelen van het bestand met mediaplayer zie ik alleen de bioscoop trailer. Ik heb begrepen dat ik deze moet encoden zodat ik vervolgens de film kan branden. Is dat zo ? en hoe doe ik dat dan. Ik download me suf om de film op divx of xvid te krijgen maar is bijna nergens te downloaden.Ik probeer het via shareaza maar dat schiet niet op ook heb ik imesh geprobeerd en daar word ik ook niet blij van. Heeft iemand suggesties wat de beste optie is om te downloaden. Bij een hoop sites is het max aantal leden bereikt zodat je er niet tussen komt. Ik heb ook iets gehoord van newsleecher is iemand daar bekend mee ?

mzzl Kicky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Hoi KIcky.

Volgens mij heeft sebasjuh2 je vragen al grotendeels beantwoordt.

Newsleecher is een newsreader, je download is hierbij een stuk sneller dan met een P2P programma, zoals shareaza.

Tevens is je download vaak, bijna altijd, vrij van virussen en spyware.

Er zijn echter 2 nadelen, soms heb je een bestand voor 99,5% en is de rest weg,

waardoor je niets hebt aan hetgeen je het gedownload.

Daarnaast zijn de meeste newsreaders commercieel, zo wilt Newsleecher bijna 35,-per maand, als je gebruik wilt maken van hun diensten.

Als je trouwens een film hebt van 702 mb, in mpeg formaat, is de beeld en geluidskwaliteit waarschijnlijk erg slecht.

Controleer dat even voor je \'m overbrand.

Groetjes,

itchy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

• Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...