Spring naar bijdragen

ondertitel naar complete AVI

Gast AngelEyes72

Aanbevolen reactie

Ik heb de complete AVIIk wil nu met VirtualDub de ondertitels toevoegen van het .srt bestandEr wordt steeds gevraagd om in het filter te kiezen: tekstsub 2.23Ik kan dat nergens vinden.Weet iemand de link waavan ik die kan downloaden ?Ik heb een plaatje bijgevoegd in jpg formaat. hopelijk is het te lezen.Ik heb ook SubTitle Workshop geinstalleerd. Ziet er mooi uit, maar ik vind het heel moeilijk.Is er een nederlandse duidelijke uitleg ergens te vinden ?En... kan ik met die workshop de ondertitel toevoegen aan de AVI film ?En daarna opslaan in een nieuwe AVI ????Als dat zou kunnen is die tekstsub niet meer nodig ?Ik besef: veel vragen, maar ik hoop dat iemand wil helpen.Zou er zeer dankbaar voor zijn.Ad [img size=252]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/textsub.jpg

[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Ik heb de oplossing voor TextSub 2.23 toch zelf gevonden uiteindelijk.

Als je vobsub installeert, kies dan voor FULL

er komt dan een menu. Klik aan: PLUGINS

Dan komt er een nieuw venstertje. Klik daar aan: TextSub 2.23

Daarna op ok en installeren

Succes

Ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...