mGa3 Geplaatst Februari 11, 2007 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 11, 2007 Hoi, filmpjes downloaden, kijken, branden etc. is natuurlijk erg leuk allemaal, maar het is nog veel leuker om een mooie rij in je kast te hebben staan MET gekafte dvd's. Ik heb een aardig programmatje hiervoor, namelijk NTI-Jewel Case Maker (geen nero cover designer). Dit programma werkt uitstekend, de kaften rollen in het goede formaat eruit. Nu wil ik echter zo'n kaft opslaan, zodat ik hem vanaf een andere comp (zonder dit NTI progje) kan uitprinten. Maar dit lukt niet. Kan alleen maar opslaan in een dir van dit progje...Zijn er eventueel andere mogelijkheden, bijvoorbeeld als ik gewoon van internet een kaft haal, dan het formaat van een dvd te geven? In paint mislukt het namelijk helemaal.. alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Michiel Geplaatst Februari 11, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 11, 2007 je kunt op www.cdcovers.cc kant en klare covers halen. uitzoeken, opslaan en printen. past perfect O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
mGa3 Geplaatst Februari 11, 2007 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 11, 2007 die website gebruik ik idd, maar ik dacht dat je die nog aan moest passen ??? haha weet ik da ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Michiel Geplaatst Februari 11, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 11, 2007 nee, bij open ik gewoon het bestand en printen. waar je wel even op moet letten is dat de paginainstelling op liggend staat (afdrukopties) O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
mGa3 Geplaatst Februari 12, 2007 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 12, 2007 hmm ik snap je idd, maar bij mij vraagt ie allrlei mogelijkheden met printen, en ik moet er 1 aanwijzen (pasfoto's fotoafdruk etc etc) maar geen een is goede formaat. Op die website, doe jij daar rechterklik, opslaan als? of download je het bestand via de torrent? Of maakt dat in geengeval iets uit? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Michiel Geplaatst Februari 12, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 12, 2007 via rechtermuisklik en dan opslaan. bij worden de covers geopend door nero snapshotvieuw en dan op afdrukken klikken en paginainstelling selecteren/ liggend. gewoon papier A4 210.0 x 297.0 mm Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie