Aniet Geplaatst Februari 10, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/16/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 10, 2007 Wie weet met welke versie newsleecher ik het beste kan downloaden onder windows vista. heb er al enkele geprobeerd maar kan geen goede vinden. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Michiel Geplaatst Februari 10, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 10, 2007 heb even gezocht en volgens mij moet je dan de versie newsleecher 3.8 final hebben. die bevat ook de laatste bugfixes O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Erwin. Geplaatst Februari 11, 2007 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Februari 11, 2007 ik heb precies hetzelfde ik download dan wel in newsleecher maar als hij klaar is en ik ga naar de map downloads is die map leeg :S terwijl hij in newsleecher wel aan geeft dat de film klaar is. mjah zal vanmiddag eens 3.8 uit testen. tnx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
calima Geplaatst Februari 20, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 20, 2007 Bij mij is het zo dat ik in de opties aangeef dat ie moet downloaden naar de F-schijf. Vervolgens is het zo dat de files van newsleecher allemaal in de map downloads komen te staan.... terwijl ik dat juist niet wil. Herstarten e.d bied geen oplossing. Ik gebruik Vista Ultimate 64-bit (helaas heb ik ook niks meer aan mijn Logitech Quickcam Sphere en aan NERO 7, beide werken niet onder deze vista) en ik gebruik newsleecher 3.8. Wie weet meer? Groetjes, en bedankt, Johan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Erwin. Geplaatst Februari 23, 2007 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Februari 23, 2007 (helaas heb ik ook niks meer aan mijn Logitech Quickcam Sphere en aan NERO 7, beide werken niet onder deze vista) en ik gebruik newsleecher 3.8. doe eens een windows update via vista nu kan het nog MS heeft nog geen fix tegen illegaal updaten bij mij vond hij zo ook alle overige drivers die ik niet kon installeren voor newsleecher. probeer eens utorrent ik gebruik die ook en werkt perfect op Vista. heb je nog programma's nodig ik heb laatst een Vista dvd geupload op www.stealthtorrents.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie